Reskompis, sista minuten till thailand!

9 jan. 2012 23:56
Visningar: 809
Har lite lösa planer på att åka till thailand ganska snart, men är dåligt med sällskap som har råd/tid..
Är inte så sugen på att åka själv, så tänkte ja kunde ge det en chans här :)
en glad och trevlig 20årig tjej från värmland :D


vill åka i slutet av jan, eller början av feb och va borta i en månad ca..
sol, bad och party är väl vad jag är ute efter, resa runt lite i thailand, beroende på vad pengarna räcker :)

någon som går i samma tankar? :)
Av Perraxx
10 jan. 2012 03:54
Jag har åkt själv och det funkar oxå bra! Man är ju egentligen aldrig "själv" som i ensam, man träffar ju alltid folk hela tiden som man tycker om att umgås med. Åker man med en polare gäller det att man är tight, annars kan det bli jobbigt om man är borta länge. Är man två blir ju allt en kompromiss, vart ska man åka?, vart ska man äta, osv..... Resa själv är helt klart underskattat!

Jag åker ner själv en par veckor nu i feb innan min flickvän möter upp och det blir nog kanon!!
ha de
och lycka till
10 jan. 2012 14:01
Om dina planer går i stöpet så kommer jag att dra till Thailand i december och januari (alltså årsskiftet 2012-2013)

Vet att det är långt framöver men du kan väl ha det i tanken iallafall =)

Jag hade tänkt utforska landet i en månad cirka och det kommer bli awesome!!
Av Oscaar
13 jan. 2012 13:36
tja,

Jag är just nu i kambodja men räknar med att va i Phuket den 27 januari, ev tidigare. Vet inte hur länge jag tänkte stanna just där men det är ett bra ställe att utgå ifrån :). Om du inte hittar nån att resa med i Sverige så har du allid en "vän" i Thailand :). Hör av dig ifall du är intresserad!

/Oscar
Av Aerozex
13 jan. 2012 19:40
Hejhej! Lät inte helt fel de där! Jag har varit inne på lite olika alternativ med enda utgångspunkten att komma iväg februari/mars.

Kan ju höras mer här eller på enklaste sätt via FB :) ( alias "Carl Fredrik Lunkan")

Ha d!
Av Johaaa
21 jan. 2012 11:16
Hej!

Jag ska ner i början av mars till thailand och vara borta en månad. ska möta upp en kompis där nere men är inte heller så sugen på att flyga själv och vi hade tyckt det var roligare om fler vill hänga på! :) vi ska uppleva, festa, sola, bada, bada vattenfall, rida elefanter och göra roliga saker! Jag är 19årig tjej från götebooorg. adda min facebook om du vill snacka mer :) (Logga in för att se e-postadress)
25 jan. 2012 15:35
Hej, jag ar i bangkok, thailand just nu och kommer resa "ensam" fran och med nu och framat, sa om du vill kan du ju alltid mota upp mig, beroende pa nar du kommer och sa, jag ar pa det mesta och har varit och rest runt mycket i sydostasien forut, men ocksa bott har, sa kanner till de flesta bra stallena, men vet ocksa vilka stallen som inte ar sa varda att besoka. Om du vill kan du ju lagga till mig pa facebook, sok bara pa (Logga in för att se e-postadress) sa hittar du mig. Jag ar sjalv fran karlstad och ar 22 ar. :) Ar alltid kul med en reskompis att dela upplevelsarna med :)
31 jan. 2012 17:15
Hej!
Jag har samma planer, då min reskompis inte kunde följa med.. Jag slutar nämligen jobbet den 1 mars och det är då jag vill åka till just Thailand! Jag vill heller inte åka själv och ingen annan som ville fölaj med mig.

Såg att du ville åka i början jan och slutet av feb, hoppas du inte åkt än :)
Av Bigmoe
23 feb. 2012 16:12
Hej !!

Vi är 2 bröder 27 & 20 som åker den 28:e ! Vi hookar gärna upp med skönt folk som vill sola/bada och åka runt på lite öar och bara njuta !!

Skicka PM bara så möts och stiftar nya bekantskap :)
9 mars 2012 11:21
Jag är i Phuket just nu men tänkte åka till Bangkok i morgon är det någon som vill åka dit eller är det någon so
Befinner sig där nu som man kan träffa up? Är 23 årig tjej
13 sep. 2012 14:52
värmland här med. vi kanske kunde börja vår resa tillsammans. hör av dig om du blir intresserad