Reskompis Östeuropa 2017!

Av Boges
12 feb. 2017 16:25
Visningar: 119
Hejsan!

Jag är en trevlig och schysst kille på 20 år som nyligen övervunnit en nästan livslång flygrädsla och nu vill ut i världen!

Efter en väldigt inspirerande resa till Budapest i höstas har jag blivit sugen på att utforska vidare i östeuropa. Jag gillar de lite slitna, men ändå sjukt häftiga, omgivningarna runt om i östeuropa. Tycker det är vackert faktiskt.

Hursomhelst så söker jag någon/några som är intresserade av en resa runt om i länder som Polen, Ungern och Tjeckien. Även ännu längre söderut till balkanländerna vill jag åka, för lite gött bad också.

Jag tänkte vara borta i ca 2 månader tänkte jag, under typ maj-juni kanske. Men det är mycket möjligt att det blir ännu senare. Inget konkret fastställt direkt.

Det är ungefär så långt jag kommit i mina tankar. Om det är någon som har liknande tankar så får ni gärna höra av er. Jag är självklart öppen för att ändra i planerna, eller kanske om någon vill hänga på en liten del av resan så är ju det såklart okej :)

I övrigt har jag ett stort ölintresse och är ofta nere på stan och ölar. Jag bor i gbg, där jag nyligen fått ett eget boende.

Hoppas vi hörs!
/Emil
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Lisay
5 apr. 2017 21:09
Hej Emil! Är du fortfarande intresserad av att resa? För jag tycker den resan du beskriver verkar rolig och liknande en jag vill göra. Du får gärna gå in på min profil och läsa om det inlägget jag la ut, och se ifall det är något liknande du hade tänkt dig.

Ha det bra! 😊