Reskompis Asien mars- april

Av Sarisf
23 jan. 2016 10:32
Visningar: 55
Hej!
Jag söker en eller flera roliga backpackingkompisar som vill uppleva Asien med. Jag har bokat biljett så jag startar på Bali den 1 mars och där vill jag lära mig att surfa, snorkla, uppleva häftiga saker, bada, festa. Sen är jag sugen på att åka till Singapore, Malaysia och Thailand. Men jag är öppen för förslag.
Jag älskar att resa och uppleva saker. Låter det intressant så tveka inte på att höra av dig. :)
26 jan. 2016 01:30
Hejsan jag är en 20 årig äventyrstokig tjej som är jätte sugen och i behov av att resa.
Jag har lite frågor kring hur mycket du tror att hela din resa kommer att kosta.
Min ekonomi är ju inte den starkaste och skulle vara kul att veta hur mycket som behövs ungefär.
Mvh Ida
28 jan. 2016 01:08
Hej!
Jag följer gärna med! Ellen heter jag och kommer från Göteborg. Jag är 19 år gammal och väldigt resesugen! Lägg till mig på fb om du veta mer, Ellen Sjöstrand, har samma profilbild som här :)
18 feb. 2016 06:34
Hej!
Reser för tillfället runt i laos med fyra grabbar i 20årsåldern, vi kommer dock splittras och resa solo någon gång i mitten av mars när vi är klara med Vietnam:) har planer på att dra till Filippinerna eller Malaysia efter det men inget bestämt:) vad har du för planer efter Bali?
Mvh Anton!
Medlemmen har tagit bort svaret
3 mars 2016 21:39
Hejsan!! Har du åkt redan?? Har bokat en resa till Bali i början av april och hänger gärna på! :) kontakta mig gärna på facebook: Lovis Erelöf-Boukema