Reskompis asien jan-april :)

17 nov. 2014 14:57
Visningar: 441
Hej! Tänkte åka och backpacka runt om i Asien från och med mitten på Januari och ca 3 månader framåt beroende på hur länge pengarna räcker. Hade tänkt mig att resa till Thailand, Bali, Malaysia, Vietnam. (bara en tanke) Är ute efter mycket äventyr, sol, bad och fest. Bara ta dagen som den kommer helt enkelt!

Låter det intressant så tveka inte på att höra av dig! Vore kul att dela äventyret med någon/några :D

Glada hälsningar, Linn
19 nov. 2014 11:08
Hallå!

Jag åker till Thailand om några veckor och drar vidare till Malaysia under januari för att sedan ta mig vidare ner till Bali och Borneo. Ser i nuläget ut som att jag kommer resa själv så hör av dig om du kanske vill mötas upp där nere! :)

Vänliga hälsningar, Louise
20 nov. 2014 11:42
Hej !

Jag funderar på att resa till thailand eller nåt asiatiskt land också. men har ingen att resa med och har inte satt ett datum än!

kan röra på mig när som.

blev just medlem här så har ingen aning om hur detta går till och om ni ens ser detta :P

min fb är: shervin martin hashemi
insta: shervinmartin

skriv gärna så kan vi höras

:)
24 nov. 2014 19:45
Hej!

Det låter som du har tänkt ungefär lika som mig :) Jag åker ner till Thailand med en kompis i mitten av december. Hon stannar en månad men jag har tänkt stanna till april för att hinna med några länder. Tänkte vara mest i Thailand, men sedan åka vidare till Bali, Vietnam, Kambodja, Laos, eventuellt något mer land. Är öppen för förslag, har inget annat än spikat ännu.

Vore kul om vi kunde styra ihop våra reseplaner :)

Mvh Maja
24 nov. 2014 21:10
Citerat från Martinhashemi:
Hej !

Jag funderar på att resa till thailand eller nåt asiatiskt land också. men har ingen att resa med och har inte satt ett datum än!

kan röra på mig när som.

blev just medlem här så har ingen aning om hur detta går till och om ni ens ser detta :P

min fb är: shervin martin hashemi
insta: shervinmartin

skriv gärna så kan vi höras

:)
Hur länge tänkte du? Jag kan hänga på :-)
24 nov. 2014 22:27
Hej! Jag är också på jakt efter resekompisar i januari och din plan låter exakt som min :D Bor du/ni i Stockholm? Skulle ju va kul och kunna mötas upp ett gäng redan nu i december kanske och prata :) oavsett så är jag på! Har bara jobb till 31:a december sen är jag klar för att åka men ser helst att jag åker med några det verkar mycket roligare
Jag är aktiv här annars kan vi höras på Facebook Jessica Åkerblom :)
28 nov. 2014 06:03
Hej!

Våra resplaner ser ungefär lika ut, tänkte iof åka i början av februari då jag har jobb hela januari, men ska vara borta tre månader är det tänkt! Mina kompisar hoppade av i sista sekund och kommer kanske ner i april men skulle jättegärna ha nån att resa med fram tills dess eller ett tag iallafall! Eller hela resan om det blir så, det får man se :)
Tänkte ta mig från Thailand och vidare därifrån. Vill se massa länder så jag är öppen för förslag!
Skulle va kul att dra ihop några stycken, även om vi ses där nere eller åker tillsammans!

Låter det bra så finns jag här eller på Facebook med samma namn.

Hälsningar Elin
30 nov. 2014 13:44
Ja låter fint i mina öron. Jag landar i BKK 3 december åker med norwegan enkel för 2200 Arlanda dec den 2 kl 13:35. Maila mig på (Logga in för att se e-postadress) Eller ring 070-5371617 så kan vi mötas där. Då du bestämt datum. Mvh Peter Åström
Hallå!

Jag åker till Thailand om några veckor och drar vidare till Malaysia under januari för att sedan ta mig vidare ner till Bali och Borneo. Ser i nuläget ut som att jag kommer resa själv så hör av dig om du kanske vill mötas upp där nere! :)

Vänliga hälsningar, Louise
30 nov. 2014 13:46
Citerat från Majastrandberg:
Hej!

Det låter som du har tänkt ungefär lika som mig :) Jag åker ner till Thailand med en kompis i mitten av december. Hon stannar en månad men jag har tänkt stanna till april för att hinna med några länder. Tänkte vara mest i Thailand, men sedan åka vidare till Bali, Vietnam, Kambodja, Laos, eventuellt något mer land. Är öppen för förslag, har inget annat än spikat ännu.

Vore kul om vi kunde styra ihop våra reseplaner :)

Mvh Maja
Av Eriknym
2 dec. 2014 08:42
Hejsan!

Jag befinner mig för tillfället i Krabi, Thailand, och kommer resa söderut genom Thailand till mitten av januari innan det blir Malaysia och vidare i Sydostasien fram till mitten av februari då jag flyger till Sydney.

Jag reser själv så om det finns någon som har liknande planer så hör gärna av er!

Ha det fint alla!
Erik
5 dec. 2014 15:41
Hallå!

Hade gärna som ni alla andra velat ha en eller några reskompisar! Jag ska till Filippinerna med några kompisar i slutet av December. Sen ska mina kompisar till Nya Zeeland och jag hade tänkt resa vidare i Asien. Rätt så öppen men min resplan och kan tänka mig många olika resmål! Lär antagligen bege mig ifrån Filippinerna till Sydostasien runt den 20:e Januari!.

Hör av er om ni behöver en reskompis där nere!
6 dec. 2014 12:20
Hej alla i tråden.
Jag ska också resa runt i asien i vår. Jag ska åka någon gång i mitten/slutet av januari.
Vill upptäcka Thailand, Malaysia, bali osv. Har aldrig varit där så vore trevligt att resa med någon.
Ha det fint!