Reskompis Asien

Av Dani89
5 dec. 2011 12:18
Visningar: 397
Heej!

Jag är en 22-årig tjej som är sugen att ge sig ut på en långresa genom Asien i vinter och samla på mig massa nya upplevelser. Främst vill jag besöka Thailand (där jag varit några gånger tidigare), Vietnam, Indonesien, Laos, Filipinerna men gärna även Indien och Kina. Jag är en äventyrlig person som älskar att prova nya saker och som har planer på att ta dykcert, se spännande platser, träffa massa nya människor osv. Men jag är även en soldyrkare och planerar även att spendera tid i solstolen och en del fest såklart ;). Så nu önskar jag hitta en eller flera resekompisar att göra denna resa med, januari och framåt är tanken hur länge beror på hur många länder man vill besöka. Så är du också intresserad av att göra en galet rolig resa genom Asien skicka ett mejl till mig så kan vi prata mer :)
(Logga in för att se e-postadress)
5 dec. 2011 14:54
hej! slängde precis upp en annons eller vad man ska säga. ta en titt å se om det intresserar dig å mejla, vill också till indien! :) (Logga in för att se e-postadress)
6 dec. 2011 21:35
Tjaba! JAg ska ner till Thailand snart :) kommer vara där 4 månader varav jag ska åka till andra länder med :) hör av dig om du ska åka :) // Jesper
Av Eriiik
12 dec. 2011 21:46
Tjena. Slängde precis upp en tråd om någon att resa med kolla in den om du vill finns på Facebook ( (Logga in för att se e-postadress)) eller här såklart bara höra av dig om det känns intressant. Skrev på tråden att jag
Var sugen på att dra mer söderut men även Indien känns intressant ! ha de gött !
13 dec. 2011 12:31
Hur mkt pengar reser du på? Jag är lätt på, är så less på sverige så vill bara boka en resa härifrån och se ta dagen som den kommer! adda mig gärna på facebook, (Logga in för att se e-postadress), Linn Andersson
Av Dani89
15 dec. 2011 18:16
Jag åker till Thailand 9jan med kompisar som åker hem 24jan från Bangkok och då skulle jag vilja möta upp någon som vill fortsätta vidare till ett annat land, vilket spelar inte så stor roll. Skulle det passa någon? :)
21 dec. 2011 22:25
Tjena tjejen! :)
Jag landar 17 januari i Bangkok och har för tillfället inte bestämt mig var jag ska någonstans i början. Var befinner ni er då ungefär tror du, ifall de är i närheten kanske man kan mötas upp :)

/ Max