Reskompis

19 mars 2013 12:28
Visningar: 279
Hej, jag är en tjej på snart 22 år som är otroligt sugen på att åka runt lite i Thailand och Bali osv. Ungefär från Oktober 2013 till April 2014.

Skulle vara otroligt kul om det finns någon här på sidan som har liknande planer, och som kanske är intresserad av att styra ihop något.

Planera lite ställen man ska besöka, resa dit+hemgång, hur mycket fickpengar man ska spara ihop för att överleva där borta i 6 månader.

Frågorna och funderingarna är många..

Var inte rädd för att hojta till, här eller på (Logga in för att se e-postadress), eller bara på facebook Josefine Hellman

Kram!!
19 mars 2013 19:50
Synd att du inte sticker iväg redan nu från April till Juni/Juli 2013. Ska själv iväg då till just Thailand och Bali med avslutning i Hong Kong, inte helt fel då du heller verka vara ett Partyfreak! like me ;)

Lycka till med resan!
20 mars 2013 10:10
Hej, jag har väldigt liknande planer som dig och försöker hitta en någon att resa med :) Jag är 19 år, kommer från Norrbotten men har bott i Göteborg de senaste tre åren, flyttar därifrån nu i sommar och har tänkt ge mig ut att resa i höst. Mina planer är att se världen och göra det som faller mig in. Se häftiga saker ,festa, ta det lugnt, dyka lite och bara njuta av livet!

Thailand, Vietnamn, Malaysia och Kambodja är länder jag gärna vill besöka och sedan är jag öppen för förslag. Bali låter rätt lockande det också!

Tänkte skriva till dig på facebook men fanns fler med samma namn som dig, om du tycker att det låter intressant kan vi prata mer där ändå om du skriver till Mathilda Kullebjörk, finns bara en som heter så, så du kan inte ta fel.

//Mathilda
20 mars 2013 20:11
Hej!

Jag är inne på samma spår och styr gärna ihop något, vill åka i oktober och vara borta ett tag. Vill åka till Thailand, Bali, Malaysia och Filippinerna! Är en stockholmstjej på 20år. Vill du veta mer så skriv här så kan jag lägga till dig på Facebook. Är lite halvt anonym på Facebook så jag kan vara lite svår att hitta :)

Mvh, Michelle Månsson
Av Micke_b
29 mars 2013 11:53
Tjena!

Är i Filippinerna v50-52 2013, var även där v48-50 2012.
Någon som har lust att mötas upp under resans gång eller bara snacka lite resmål och planer.
Hör av er!

Micke