Reskompis 2017

Av Linddah
22 okt. 2016 00:02
Visningar: 444
Hej har planer på att sticka till Asien i början av 2017. Jag tänkte börja i thiland och tänkte bara kolla om några mer ska dit man hade ju kunnat boka flyg ihop och resa ihop ibörjan??:)
Av Sarae96
11 dec. 2016 23:15
Hej! Jag har bokat flyg till Bangkok den 10:onde januari och tänkte stanna i Thailand ca en månad innan jag drar vidare. Det hade varit jättekul att mötas upp/resa ihop en tid :) Jag är en positiv, aktiv och jordnära person som främst är ute efter kultur (marknader, sevärdheter, mat hehe), sol, kanske nån trekking, men ja väldigt öppen för aktiviteter. Har även tänkt att ta dykarcert och kanske yoga lite?
Hör av dig om det låter intressant
//Sara
Av Nahoj96
24 dec. 2016 12:58
Hallå där! Jag åker ner till Thailand andra jan och kommer förmodligen stanna i Thailand en månad eller två, det beror helt på vart vindarna tar mig. Men skulle varit kul å lära känna fler som ska ner dit nu efter nyår. Hör gärna av dig ifall du skulle vilja ses nere i Thailand :D god jul!
28 dec. 2016 01:54
Hej! Jag är också sugen på att dra iväg till Asien nu i Januari! Är sugen på att resa runt några månader och bara ha der sjukt najs. Vill till Thailand, Malayisia, Vietnam, Filippinerna, Laos & Kambodja men är absolut öppen för förslag! Hör av dig :)