Resesällskap Thailand!

30 sep. 2009 23:12
Visningar: 836
Jag tänker bege mig till Thailand i början av november och sedan stanna där ner i en månad eller mer.. Tänker resa omkring i Thailand, sola, bada, festa och eventuellt något litet äventyr..
Nu när min resekamrat dragit sig ur, så söker jag någon att eventuellt resa ner med, men också kontakter där nere.. Känns lite desperat att söka "resvän", men men vad skall man göra när man gärna vill göra en resa och ens vänner av olika skäl inte kan Då får man helt enkel testa sig fram.. Jag är en tjugoårig tjej, och jämnåriga ovansätt kön vore kul:P

Hör gärna av dig!!!
2 okt. 2009 11:00
Hej du,

Nu är inte jag jämnårig, och heller inte ledig att resa i November, men tänkte ge dig ett litet tips på vägen.
Om du befinner dig i Khao Lak under din resa, så leta upp en dykfirma som heter Liquid Adventure. Den sköts av en svensk kille, och en del svenska dykinstruktörer jobbar där. Ett helskönt gäng, och kanske passa på att åk med på en av deras snorkel/dykturer, du kommer inte ångra dig, jag lovar!
Hoppas du får det trevligt i Thailand, det är ett helt underbart land.
4 okt. 2009 19:00
Hej Natalie!
Jag skulle också ha åkt iväg till Thailand i vinter. Men min fd pojkvän och jag gjorde slut så nu står jag här själv jag också.
Skulle gärna hänga med till Thailand i november. Behöver komma bort på lite semester! Thailand är ju underbart!
Var där i Januari 2008 och de e helt fantastiskt!

Skulle iaf vara kul och lära känna dej och sedan dra på en fantastisk resa :D .
Är du intresserad så hör av dej :) ( (Logga in för att se e-postadress) )
Mvh Marlene
18 okt. 2009 22:54
Hej! Jag är också jättesugen på att åka till Thailand i vinter. Jag tänkte åka i mitten av december, då jag går en kurs fram till dess. Jag har just fyllt 29, så jag är ngra år äldre än dig, men om du vill får du gärna höra av dig till min mail: (Logga in för att se e-postadress)

Ha det bra/Carro
Av Patdei
12 nov. 2009 19:11
Hej!

Har du hittat någon resekamrat tro? Jag är själv nere i Thailand nu. Spenderat några dagar här i Bangkok och skulle nu gärna resa vidare med någon. Jag uppskattar möte med människor, slappa lite på stranden, men också en del sköna äventyr :) Hör gärna av dig. Min mail är (Logga in för att se e-postadress) eller slå lättast en signal till mitt thailändska nummer 0886480624.

Ha det bara gott så länge så kanske vi ses
Patrik
13 nov. 2009 20:39
Hej Natalie! Jag ska åka till Bangkok den 23 Nov om allt går som planerat. Tänkte stanna upp emot 6 månader. Ska även senare resa till Vietnam och Kambodja. Men till det viktiga jag reser också själv hittade ingen som kunde följa med. Så jag möter gärna upp dig :) ska ju göra Thailand först i upp till två månader så de passar bra.. Om du vill ses hur tycker du vi ska ta kontakt?? ha de gött sålänge!!

Mvh//Phillippo
Av Ditji
25 juni 2010 13:42
Hej Nat

Det åkte till thailand i Januari i år och väl nere i phuket
så hängde jag rätt mycket med lite folk som skrev till mej här..
Tyckte de var mer roligt än åka med vännerna hemifrån helt utan krav osv..

Har varit där nere 2 år i rad och känner till det mesta som är värt att veta och
känner en del thailändare också så vad väntar du på ?

Vill du veta mer hör av dig (Logga in för att se e-postadress)
25 juli 2010 18:03
Jag kommer åka i slutet av Oktober och stanna en månad, Så kom gärna och häng med mig i Mae Phim några dar? Har fått låna en lägenhet av några bekanta. Den ligger alldeles vid stranden och det finns stor Pool och allt sånt där viktigt =) Det är Alltid kul med nytt folk och bo gratis några dagar är juh aldrig fel när man är ute och reser runt sådär ;)
Av R1kki
26 juli 2010 09:23
Hallå där!

Jag har bara mellanlandat i bangkok för att sedan flyga vidare till bali men är väldigt intresserad av att åka ner till thailand i vinter, alla har ju varit där nere och det känns väl nästan som om det tillhör allmänbilning nu för tiden. haha!

Har desperat försökt få med mig någon av kamraterna men det är antingen brist på tid eller pengar. Tycker dock att det låter väldigt intressant att samla ihop ett gäng så här på webben för att spontant sticka iväg på en resa! =)

Jag heter Ricardo, är 25 år från Stockholm som gillar att dansa, leva i nuet, festa, resa, upptäcka världen m.m..

Skulle det låta intressant finns jag på (Logga in för att se e-postadress)

Såg nu att du skrivit ditt inlägg 2009, gäller det nu iår eller är jag ett år sen? haha