Resesällskap Sydney - Cairns i feb/mars

Av Johnnyf
9 dec. 2012 02:22
Visningar: 290
Hallå!

Jag befinner mig för stunden i Sydney och jobbar. I mitten på februari hade jag tänkt att börja rulla uppåt längs kusten. Hade varit helschysst att hyra en bil/van och stanna så länge man känner för det på olika ställen. Vore mycket roligare att dela nöjet med någon/några så hör av dig om du tycker det låter nice, kille eller tjej spelar ingen roll! Är du bara sugen på att göra sällskap en bit så är det helt okej, jag åker hur som helst. Skulle du vara i Sydney innan och vilja hitta på något innan så är jag öppen för förslag :)

//Johnny
Av Emma885
3 jan. 2013 20:14
Hej Johnny!

Jag har en biljett bokad till Australien och kommer ev. att vara i Sydney i några dagar i slutet på februari/början på mars. Därefter har jag inga planer, men mitt mål är Cairns då jag har lite vänner där som jag vill hälsa på.

Skulle vara roligt att ha lite ressällskap på vägen dit! Vart har du tänkt åka efter Sydney?

Mvh
Emma
Av Johnnyf
5 jan. 2013 11:29
Härligt :D Det är lite oklart än så länge, men jag tror att jag addade dig på facebook. Vi får prata mer där :) Jag är inte alltför aktiv här..
21 jan. 2013 04:23
Tjena Johnny!
Jag befinner mig i Sydney nu, planerar också att ta mig uppåt kusten i mars någon gång! Hade varit helgött att hyra en bil och ta sig uppåt med lite gött folk! (: Eller du kanske redan har fyllt din bil med folk?
Som sagt, befinner mig i Sydney nu. Lust att hitta på nått är jag sjukt på! Hanna Santesson på facebook :D