Resekompis Bali eller Australien i januari

14 nov. 2017 20:08
Visningar: 117
Hej!

Jag är väldigt sugen på att åka till värmen i 2-4 veckor i januari och det vore väldigt kul att åka med någon!
Jag skulle vilja surfa ganska mkt, sola och bada, upptäcka nya ställen och se så mkt som möjligt under resan. Jag gillar aktiva semestrar!
Jag är flexibel med destinationen, åker gärna runt på Bali, eller varför inte Australien?!
Jag bor i Sthlm, vore kul om man kunde ses och planera, men tror även d funkar om vi planerar vår resa från olika städer:)
Skriv gärna om ni går i samma tankar!:)
Av Lina901
14 nov. 2017 20:23
Hej jag har exakt samma tanke med att resa 2-4 veckor till Bali eller Australien dock har jag som mest arbetsbelastning i januari och hade tänkt att åka i februari istället. Om det skulle funka så vore det kul med sällskap! Vill också se och uppleva så mycket som möjligt. Jag är 27 och bor i Stockholm annars.
Mvh Lina
Medlemmen har tagit bort svaret
14 nov. 2017 20:32
Hej! Vad synd med datumen, hade ju vart perfekt annars! Jag kan tyvärr inte va ledig i februari från mitt jobb. Du kan inte de två sista veckorna i januari annars? >Citerat från Lina901:
Hej jag har exakt samma tanke med att resa 2-4 veckor till Bali eller Australien dock har jag som mest arbetsbelastning i januari och hade tänkt att åka i februari istället. Om det skulle funka så vore det kul med sällskap! Vill också se och uppleva så mycket som möjligt. Jag är 27 och bor i Stockholm annars.
Mvh Lina
14 nov. 2017 20:54
Citerat från Lina901:
Hej jag har exakt samma tanke med att resa 2-4 veckor till Bali eller Australien dock har jag som mest arbetsbelastning i januari och hade tänkt att åka i februari istället. Om det skulle funka så vore det kul med sällskap! Vill också se och uppleva så mycket som möjligt. Jag är 27 och bor i Stockholm annars.
Mvh Lina
hej :D jag hakar väldigt gärna på :D
Av Lina901
14 nov. 2017 21:14
Citerat från Sisabellas:
Hej! Vad synd med datumen, hade ju vart perfekt annars! Jag kan tyvärr inte va ledig i februari från mitt jobb. Du kan inte de två sista veckorna i januari annars? >Citerat från Lina901:
Hej jag har exakt samma tanke med att resa 2-4 veckor till Bali eller Australien dock har jag som mest arbetsbelastning i januari och hade tänkt att åka i februari istället. Om det skulle funka så vore det kul med sällskap! Vill också se och uppleva så mycket som möjligt. Jag är 27 och bor i Stockholm annars.
Mvh Lina
Hej! Ok tråkigt, jag vet inte tror inte det men kan kolla upp det.
14 nov. 2017 21:49
Vad kul!:) skickar ett meddelande till dig! >Citerat från Asklundjenny:
Citerat från Lina901:
Hej jag har exakt samma tanke med att resa 2-4 veckor till Bali eller Australien dock har jag som mest arbetsbelastning i januari och hade tänkt att åka i februari istället. Om det skulle funka så vore det kul med sällskap! Vill också se och uppleva så mycket som möjligt. Jag är 27 och bor i Stockholm annars.
Mvh Lina
hej :D jag hakar väldigt gärna på :D