Resekompis Asien 2017

20 okt. 2016 10:23
Visningar: 234
Hej hej! Då sällskapet jag skulle åkt iväg med fått förhinder så söker jag nu efter nytt sällskap som vill hänga med till Asien i början på nästa år. Min tanke är att va iväg ca 2 månader och jag vill gärna åka med samma sällskap från början till slut, då det känns tryggast att hålla ihop med samma människor hela resan :) Jag är ute efter sol, bad, äventyr, upplevelser och fest! Jag vill gärna åka till Thailand, Vietnam, sri lanka och Bali men är öppen för förslag! Låter det intressant, lämna en kommentar eller leta upp mig på fb och skriv där. Ulrica cinthio heter jag.
21 okt. 2016 11:34
Hej Ulrica! Jag kommer att åka till Asien någon gång under december och möts gärna upp för att resa tillsammans :) Skriv till mig här eller på facebook! Emma
24 okt. 2016 12:20
Hej! Va roligt :)
Var tror du att du befinner dig i januari då? Hade varit roligt att möta upp någon o träffa nytt folk ju :)
Citerat från Emmaekberg:
Hej Ulrica! Jag kommer att åka till Asien någon gång under december och möts gärna upp för att resa tillsammans :) Skriv till mig här eller på facebook! Emma
Av Linnah
24 okt. 2016 16:57
Citerat från Ulricacinthio:
Hej hej! Då sällskapet jag skulle åkt iväg med fått förhinder så söker jag nu efter nytt sällskap som vill hänga med till Asien i början på nästa år. Min tanke är att va iväg ca 2 månader och jag vill gärna åka med samma sällskap från början till slut, då det känns tryggast att hålla ihop med samma människor hela resan :) Jag är ute efter sol, bad, äventyr, upplevelser och fest! Jag vill gärna åka till Thailand, Vietnam, sri lanka och Bali men är öppen för förslag! Låter det intressant, lämna en kommentar eller leta upp mig på fb och skriv där. Ulrica cinthio heter jag.
Hej, har samma tankar som du om vilka länder jag vill besöka och en trip på ca 2 månader är väl de jag tänkt också. Är du intresserad kan vi ju prata mer på fb? :)
24 okt. 2016 17:10
Hej! Ja va kul. Leta upp mig på fb så snackar jag gärna mer :) Ulrica Cinthio
Citerat från Linnah:
Citerat från Ulricacinthio:
Hej hej! Då sällskapet jag skulle åkt iväg med fått förhinder så söker jag nu efter nytt sällskap som vill hänga med till Asien i början på nästa år. Min tanke är att va iväg ca 2 månader och jag vill gärna åka med samma sällskap från början till slut, då det känns tryggast att hålla ihop med samma människor hela resan :) Jag är ute efter sol, bad, äventyr, upplevelser och fest! Jag vill gärna åka till Thailand, Vietnam, sri lanka och Bali men är öppen för förslag! Låter det intressant, lämna en kommentar eller leta upp mig på fb och skriv där. Ulrica cinthio heter jag.

Visa merHej, har samma tankar som du om vilka länder jag vill besöka och en trip på ca 2 månader är väl de jag tänkt också. Är du intresserad kan vi ju prata mer på fb? :)
Av Elina95
26 okt. 2016 14:36
Hej!
Jag har tänkt mig att åka till Sri Lanka i februari och stanna i cirka 5 veckor. Har du tänkt dig vara i Sri Lanka runt den tiden kan du väl höra av dig till mig :)
26 okt. 2016 17:54
Citerat från Ulricacinthio:
Hej hej! Då sällskapet jag skulle åkt iväg med fått förhinder så söker jag nu efter nytt sällskap som vill hänga med till Asien i början på nästa år. Min tanke är att va iväg ca 2 månader och jag vill gärna åka med samma sällskap från början till slut, då det känns tryggast att hålla ihop med samma människor hela resan :) Jag är ute efter sol, bad, äventyr, upplevelser och fest! Jag vill gärna åka till Thailand, Vietnam, sri lanka och Bali men är öppen för förslag! Låter det intressant, lämna en kommentar eller leta upp mig på fb och skriv där. Ulrica cinthio heter jag.
hej :)
vi är två tjejer som ska resa runt i asien i början på 2017. har inte mycket planerat utan tänkte ta det spontant.
är öppen för förslag! hör av dig om du är intresserad :) / johanna &cornelia
27 okt. 2016 09:52
Citerat från Ulricacinthio:
Hej! Va roligt :)
Var tror du att du befinner dig i januari då? Hade varit roligt att möta upp någon o träffa nytt folk ju :)

Citerat från Emmaekberg:
Hej Ulrica! Jag kommer att åka till Asien någon gång under december och möts gärna upp för att resa tillsammans :) Skriv till mig här eller på facebook! Emma
Jag tror att jag kommer att fira jul och nyår på Bali och sedan åka uppåt så typ Singapore, Thailand, Cambodia, Laos och Vietnam :) Hur ser din plan ut? /Emma
2 nov. 2016 18:42
Hej!
Har du hittat nå resesällskap ännu? Jag har liknade planer men har inte bokat något. Är öppen för förslag och söker resesällskap. Skicka gärna ett meddelande här eller på Facebook så kan vi snacka mer! :)
/Josefina