Resekompis 2016/2017

13 aug. 2016 13:46
Visningar: 262
HEJ!
Är en 20 årig tjej som söker en eller fler resekompisar att göra en oförglömlig resa med. Jag vill gärna resa runt i Asien, typ Thailand, Bali, Malaysia osv o sen kanske avsluta resan i Australien!
Men är väldigt öppen för förslag! Vill bara komma bort från vardagen o Sverige 😊

Hör av er om det låter intressant!
14 aug. 2016 16:35
Hej! Är du intresserad att åka till Japan på påsklovet? :) Det är så att mitt favoritband flyttade dit i juni det här året. Det skulle va så kul att se de där + att göra andra saker såklart, som att se japan och tokyo! :)
15 aug. 2016 17:47
Jag har tänkt att dra o backpacka i Asien, o börja på Bali runt nyår ungefär. Hör av dig om du vill snacka mer!! :)
Av Aambeer
29 aug. 2016 00:06
Hej! Jag flyger till bangkok den 29e november och letar också resesällskap. Har inte riktigt tänkt ut hur jag ska resa än, kommer nog ta det lite som det kommer eftersom jag just nu är själv men skulle iaf vilja åka till Bali, Vietnam, Malaysia med mera. Är du intresserad så hör av dig, antingen här eller på fb - Amber Sundqvist :)
1 sep. 2016 06:12
Hej! Det låter väldigt intressant!
Vet inte om du redan hittat någon att resa med men det du beskrev är typ exakt det jag vill göra. Vill gärna se Thailand, Bali och sedan avsluta i Australien, kan även tänka mig andra länder :)
När hade du tänkt åka?
4 sep. 2016 20:15
Hej! Åker till Thailand i slutet av december och planerar att backpacka runt i Sydostasien fram till ungefär juni. Hade varit superkul att möta upp folk på vägen!
Julia Hultberg heter jag på Facebook och är 20 år ung ;)
5 sep. 2016 12:14
Hej!

Jag vill gärna ut och backpacka från slutet av dec och framåt, har tänkt liknande länder du skriver !:)
Vill du snacka mer så hör av dig !:)
Av Agnesv
5 sep. 2016 20:34
Hej!

Jag tänkte dra till Thailand 28 januari och stanna där ett tag, vill även gärna tillbaka till Filippinerna och andra länder som jag varit/ej varit i :) drar eventuellt hem i slutet på maj. Agnes Verlehag på fb!
12 sep. 2016 18:30
Hej, låter precis som den resan jag är sugen på att göra! Vill åka i typ januari/februari och vara borta ett par månader. Vore kul att prata mer så hör gärna av dig! :)
18 sep. 2016 10:59
Hej Evelina!
Jag ska också backpacka i Asien i höst, faktum är att jag sitter på två biljetter med resedatum den 22a november där jag landar i Bangkok. Min dåvarande resekompis har fått förhinder och kommer inte kunna följa med. Min plan är att vara borta cirka 6månader och vill gärna vara i länder som Thailand, Kambodja, Vietnam, Fillipinerna, Bali, Singapore och Malaysia, MEN jag är en flexibel liten brud som tycker om allt och alltid är öppen för förslag! Hör gärna av dig till mig så fort som möjligt om det låter intressant så kan vi ju i alla fall diskutera lite!

Jag heter Lina Lager på Facebook om du vill skriva till mig där:)
Kram!
29 sep. 2016 19:38
Hej hej! Jag och en till tjej är redo att boka så fort som möjligt innan priserna stiger men skulle vilja ha med en eller två till! tänkt åka i januari till Bangkok och sen ta oss ner till öarna i Thailand. Efter det ta ett flyg till Kambodja och sen ta oss vidare till Vietnam, Filippinerna, Bali och Gili!! 🌴
29 sep. 2016 23:29
Hej! Jag är sugen på exakt samma resa i början av nästa är. Är öppen för allt och älskar att träffa nya härliga människor! Hör gärna av er (Jennie Römer) på fb om ni vill diskutera en drömresa till vinter. Kram!
27 okt. 2016 11:57
Hallå där!

Vet inte om den här tråden är gammal eller om alla sökande har fått sina resekompisar men jag är också så taggad på att fly landet efter jul! Kan tänka mig att vara borta 4-5 månader och upptäcka allt som Asien har att erbjuda, och även kanske Australien om det finns tid för det :)

Hör av er!
30 okt. 2016 11:00
Hej!

Om det fortfarande är någon som ska ut och resa så söker jag någon/några att resa med! min kompis fick förhinder och kan inte åka med! har en bokad resa nu i november och är öppen för resrutt!

Hör av er här eller på Facebook ; Alexandra Björnfot

kram!