Resa v 29 till Spanien/Grekland

23 maj 2019 17:15
Visningar: 343
Hejsan någon som är sugen att resa utomlands v 29. Weekend eller en hel vecka kvittar mig☺️Grekland eller Spanien det kvittar mig
Medlemmen har tagit bort svaret
30 maj 2019 21:43
Jag är intresserad..jag kan v28-31..
31 maj 2019 21:34 (redigerad)
Har du hittat någon? Om inte så, är jag på, vill gärna åka v 29 men är inte sugen på att åka själv 😊
Var är mindre viktigt, sol, bad, lite skratt, trevliga samtal och lite trevliga middagar är jag öppen för☺️
2 juni 2019 20:55
Hej v.29 skulle passa som handen i handsken, jag skulle tycka det var grymt kul att åka på en weekend. Du får väldigt gärna höra av dig så kan vi kanske skypa, discord och planera mer :) Ha de gott sålänge. Mvh Fabian
3 juni 2019 00:26
Hej jag skulle vilja resa till Grekland.
3 juni 2019 06:41
Vecka 29, skulle sitta bra 👌🏻 Har suttit och funderat ett tag på vad man skulle hitta på under semester och en tripp till Grekland eller Spanien skulle inte sitta fel. Träffa lite nytt folk skulle ju inte vara fel det heller. 😄
12 juni 2019 00:36
Jag hade gärna hängt på till Spanien eller Grekland. Vad för sorts aktiviteter planerar du och vilka städer? Bara fest och sola eller uppleva olika städer? Jag är den typen som skulle vilja åka runt och se flera olika resmål och uppleva kulturen, kanske öluffa eller tågluffa i Spanien. Jag planerar egentligen längre än en veckas resa i mitten och slutet av Juli fast kan säkert ses där en vecka. Om det är intressant kan du adda mig på Fb Michael Jiglund eller skype: (Logga in för att se e-postadress) Ha det fint!