Resa till Kuba nov-dec 2016?

14 sep. 2016 21:39
Visningar: 239
Ingen resa bokad än, men drömmer om att åka runt och bo enkelt samt några dagar i Havanna. Dansat lite salsa, men mest nyfiken på landet, kulturen och naturen. Alla åldrar funkar för mig - positiv och självständig! Har en bra plan för resan också.
22 sep. 2016 10:33
Hej Anitaeri!
Jag ska åka till Kuba i slutet av nov och början av dec och kan tänka mig resesällskap. Kommer du att åka?
Vänlig hälsning
Freja
7 nov. 2016 15:36
Citerat från Anitaeri:
Ingen resa bokad än, men drömmer om att åka runt och bo enkelt samt några dagar i Havanna. Dansat lite salsa, men mest nyfiken på landet, kulturen och naturen. Alla åldrar funkar för mig - positiv och självständig! Har en bra plan för resan också.

Citerat från Anitaeri:
Ingen resa bokad än, men drömmer om att åka runt och bo enkelt samt några dagar i Havanna. Dansat lite salsa, men mest nyfiken på landet, kulturen och naturen. Alla åldrar funkar för mig - positiv och självständig! Har en bra plan för resan också.
Hej Anitaeri =)

Jag är 51 och ska resa själv till Kuba den 2 januari till 2 mars. Är van att resa själv och är självständig och gillar att lära känna andra kulturer. Har aldrig varit i Kuba men ser fram emot det. Har rest mycket själv men känner att det skulle kunna vara kul med ett sällskap. Har du bokat ännu eller hittat resesällskap? Jag vill gärna bo enkelt , gärna på Casa particular dvs hemma hos familjer.
Hör av dig om det känns intressant. Jag är enligt mina vänner en enkel och positiv skit =)
Hej hej Lolita
7 nov. 2016 16:14
Hej! Kul att du hör av dig. Klart med resa nu den 28 nov - hittade reskompis här - hoppas att du gör detsamma. Ger gärna tips när jag kommer hem.
Bästa hälsningar Anita
8 nov. 2016 10:14
Hej igen,

Jaha vad kul =) Super glad över rese tips. Ha en fin resa. Lo
8 nov. 2016 22:39
Tack, nu längtar vi, bara 20 dagar kvar tills vi åker.... hör av mig när jag kommer hem så kan vi höras på telefon 😊
9 nov. 2016 15:53
Det förstår jag =) speciellt i dag när det är snökaos och kallt haha.
Ha en fantastisk resa så hörs vi när dun är tillbaka.
Kram Lolita
5 jan. 2017 19:57
Hallå,

Hur mår du? Jag är mycket hedrad över att nå dig genom detta medium. Mitt namn är Thomas Franklin en läkare från Kent i England. En kollega till mig, en norsk som leder mig till denna plats där jag såg din profil och blev intresserad och bestämde sig för att skriva till dig. Jag är intresserad av att gå in i ett seriöst förhållande eller enkel vänskap med dig om du ger mig en chans till ditt hjärta. Skriv gärna tillbaka om du är intresserad av att jag kan ge dig mer information om mig själv.

Ha det så trevligt. Med vänliga hälsningar,

Thomas.