Resa till Japan höst 2010, vår 2011

Av Bijin
20 mars 2010 23:11
Visningar: 876
Jag är oerhört sugen på att åka till Tokyo, Japan och helt enkelt uppleva Japan! Jag har kikat lite på språkresor och så
men tycker det hade varit otroligt tråkigt att åka dit själv. Det ger ju okcså en trygghet att få åka dit med någon annan.
Själva syftet med resan behöver inte vara bestämt, jag är öppen för förslag. Semester, jobb, språkresa, etc.
Resemålet är heller inte helt bestämt utan även här är jag öppen för förslag. Jag vet bara att jag vill till Japan.
Sedan hur länge jag hade tänkt vara där är också ganska oklart, det beror väl nästan på vad vi vill göra men jag hade
tänkt mig minst en månad till högst ett år.... hör av er om ni är instresserade! Det hade varit superkul! ;D
1 aug. 2010 22:22
Hej,
jag tänker åka till Japan nu någon gång under hösten. Vore kul om vi kunde resa ihop på ngt sätt. Men nu när jag läser nogrannare så tänker du på studier eller dyl? Jag kommer att resa från Vietnam till Japan. Lite mer komplicerat men det borde inte va några problem?
8 aug. 2010 10:09
hej
japan är ett fantastiskt land att resa i, planerar också att åka dit fast då först tidig höst 2011, villl uppleva hösten i japan då jag redan varit där och upplevt våren. Så om intresse finns för en japan-resa under augusti-september 30 dagar 2011 är det bara att höra av sig. Hadde tänkt flyga först till Tokyo (var alldrig där) stanna där 3-4 dagar, skaffa ett jr-railpass och röra mig nedåt mot kagoshima.
/Marcus
Citerat från misstran:
Hej,
jag tänker åka till Japan nu någon gång under hösten. Vore kul om vi kunde resa ihop på ngt sätt. Men nu när jag läser nogrannare så tänker du på studier eller dyl? Jag kommer att resa från Vietnam till Japan. Lite mer komplicerat men det borde inte va några problem?
Av Bijin
12 aug. 2010 10:17
Hej! Nej, jag är väldigt öppen för förslag, jag vet bara att jag vill uppleva Japan och då framförallt Tokyo! ;)
När reser du ifrån Vietnam och vad har du för planer för Japan? Vad vill du hitta på? Är det sem. du tänkte på, under en kortare eller längre tid?
Du kan väl slänga ihop ett mejl till mig på (Logga in för att se e-postadress)
Citerat från misstran:
Hej,
jag tänker åka till Japan nu någon gång under hösten. Vore kul om vi kunde resa ihop på ngt sätt. Men nu när jag läser nogrannare så tänker du på studier eller dyl? Jag kommer att resa från Vietnam till Japan. Lite mer komplicerat men det borde inte va några problem?