Resa runt i Thailand och Bali i januari 2016, 2 månader

13 okt. 2015 20:20
Visningar: 37
Hej! Är en tjej på snart 19 år (tog studenten i våras) och är nu sugen på att ut och resa. Skulle rest med min bästa kompis men tyvärr fick hon fast jobb och ville inte sabba den chansen. Därför letar jag efter någon som är rolig, och tycker om att göra spontana saker!! De saker jag tänkt med resan är att surfa, festa, dyka, besöka nya öar, ligga på någon strand och bara slappa, kanske gå någon matlagningskurs osv. Hade gärna testat på thaiboxning också!! Hoppas någon tänker samma som mig! :)
Av Majkenl
27 okt. 2015 13:44
Hej hej!
Jag är 19 år och tog med studenten i våras. Jag har lite samma situation som dig men skulle verkligen vilja resa! Jag upptäcker gärna nya ställen och gör olika roliga saker. Thailand och Bali har alltid stårt högst på min reselista! Hälsningar, Majken
28 okt. 2015 17:26
Hej! Är också sugen på att göra något liknande och letar efter en resekompis jag med!
Av Majkenl
28 okt. 2015 18:36
Lägg till mig på fb om ni vill! Majken Lundh :)
Av Elintor
28 okt. 2015 20:09
Hejsan! Jag tycker dina planer är lika mina. Hade varit roligt att prata mer. Ni får gärna lägga till mig på Facebook, Elin Tornhed :)
3 nov. 2015 14:37
Hej! Mina planer är precis som era! Hur kul hade det inte varit om vi drog tillsammans? Passar mig perfekt att åka i januari, om du/ni inte har hittat andra reskompisar såklart:)
17 dec. 2015 16:25
Hej! Jag tog också studenten i somras och skulle ha rest med min kompis som inte kommer kunna åka. Dina planer låter likt så som jag tänker mig resan! Dock är jag endast ledig hela februari, så en månad är tänkt för mig. Skulle dock vara jätteroligt om du var på iallafall! Lägg till mig på facebook om du inte redan har hittat en reskompis :)
fb: Julia Detterwall