Resa i Oktober!

Av Elin_85
19 aug. 2013 20:25
Visningar: 185
Hej, jag heter Elin och är 28 år och tänkte åka till Thailand i Oktober 2013!

Jag har inga direkta planer på vad jag ska göra mer än att ha kul, träffa nya människor och ha det sjukt härligt!

Det enda jag har planerat är att åka den 1 Oktober till Bangkok och stanna några dagar för att sen resa vidare.

Jag är en social och lättsam tjej som hoppas på att skapa minnen för livet=)

Känner du att du går i samma tankar så tveka inte att höra av dig.
Av Emmapih
20 aug. 2013 10:23
hallå! =)

Jag har en snabb fråga, hur länge hade du tänkt vara borta :) ?
Av Elin_85
20 aug. 2013 13:42
Hej Emmapih!

Jag tänkte köra en kortis..en månad alltså=)

När ville du åka dit? vi kan ju ha sällskap i början om vi är där samtidigt!
Av Emmapih
20 aug. 2013 21:00
Hejsan igen!

Det låter perfekt för mina planer, jag vill vara hemma till jul igen, så en månad passar mig perfekt! Har inte heller jätte stor reskassa så kan inte vara ute flera månader. Sen börjar jag eventuellt studera i början på nästa år så.. Leva och resa billigt är inget problem för dig hoppas jag ? Sen din reskassa är den enormt stor ?

Kramar Emma
Av Elin_85
20 aug. 2013 21:17
jag hade tänkt att försöka klara mig undan så billigt som det bara går haha!

Jag bokade nyss flyg, gick på 6093:- direktflyg=)
försök att komma med samma så har vi sällskap från flygplatsen också...känns som om det kommer vara rätt läskigt att ta sig där ifrån själv;)
Av Emmapih
20 aug. 2013 22:11
Okejokej, jag känner ungefär samma sak. Direktflyg till Bangkok ? Har du bokat något flyg därifrån, eller har du bara bokat ett flyg ? Så tar du det som det kommer sedan ?

Hehe, känns säkrast om man är två st. Men kan vi inte ta och prata på fb eller skype, så det blir lite mer verkligt ?
Av Elin_85
21 aug. 2013 10:54
Ja, det var direkt flyg dit och hem=) alla andra flyg var det så lång väntetid under mellanlandningarna så det var värt att betala den extra 1000lappen kände jag!

Jag tänkte stanna i bangkok i kanske 3 dagar och sen se om man hittar något skönt folk att resa med till nästa ställe.

Annars så tar jag nog en buss eller båt vidare, som sagt har ingen speciell rutt som jag vill åka=)

Självklart kan vi prata på skype eller FB=) jag heter Elin Bergh på Fb så adda mig=)
Av Emmapih
21 aug. 2013 14:36
Okejokej, jo, jag såg detta nu. Kollade på flygbiljetterna, väldigt lång tid man får vänta.. Sammanlagt var det ju många timmar.

Det låter väl skoj, ändå att man inte har något planerat utan att man tar det som det kommer =) men har du bokat flyg hem ?

Vilket flygbolag och vilken sida bokade du din biljett på?