Resa i Kina

Av Soffan1
22 sep. 2006 21:41
Visningar: 250
Vi är två tjejer som snart ska resa i Kina. Vi tänkte se om någon har ett bra tips på hur man kan ta sig till Hong Kong på ett snabbt och billigt sätt från Shanghai. Även snabbt och billigt sätt från Hong Kong till Peking tas gärna emot. Tips på flygbolag är välkomna....

Vi har också funderat att spendera några dagar på ön Putuoshan i okt el början av november. Är denna ö något som vi bör åka till?

Vi är också tacksamma för övriga tips och idéer om saker som inte bör missas i området runt Shanghai.

Tack på förhand
Av Legusta
23 sep. 2006 10:06
Hej på er tjejer kul att ni vill utforska Asien. Jag har gjort en websida huvudsakligen om Thailand men även andra tips som man kan ha nytta av oberoende vart man skall resa.

Ni sa Hong Kong jag har en reseguide dit med ett het tips på nytt billigt flyg (London-Hong Kong för 3500:- Tor) med Oasia Hong Kong Airlines.

Inrikes billiga resor i Asien läser ni om på min hemsida "flyg", med flera lågprisflyg som: Tiger Airways, Dragonair. Mer heta tips jag jag skrivit om på min hemsida ni hittar absolut det ni skall ha http://www.2thai.nu