Resa i Augusti?

30 maj 2018 20:00
Visningar: 526
Hej!

Är sugen på att resa iväg till något schysst ställe i Europa. Har inte tänkt så mycket mer på själva resmålet utan är öppen för förslag. En vecka eller en långweekend är det tankarna landat på då jag jobbar en hel del nu i sommar. Tänker mig ett varmt trevligt ställe med god mat, fest och härligt folk, alternativt strandhäng och andra äventyr, häng med? :)
Medlemmen har tagit bort svaret
1 juni 2018 08:21
Hej!
Jag är väl typ inne på samma spår med att åka till något varmt ställe nu i augusti, jobbar dock till och med den 19:e men annars åker jag gärna iväg efter det. Letar du fortfarande? :)
2 juni 2018 02:03
Hej!

Vad kul! Ja jag letar fortfarande, börjar dock jobba den 22 augusti igen :/
3 juni 2018 19:44
Hej!

Okej vad synd, ja då kan det ju bli lite ont med tid :/
4 juni 2018 10:30
Hej Amanda!
Jag ska iväg till budapest i augusti och gå på szigetfestivalen, söker fortfarande en festivalpartner, låter som det kanske hade varit något för dig? Hela festivalen håller till på en stor ö, så mycket bad och sol kommer det bli. Det kommer extremt många bra artister och band dit b.la momford and sons, dua lipa, lykke li, gorillaz, kendrick lamar, kygo och massa fler. Så ingår det även yoga sessioner och massa shower. Festivalen håller på mellan 8-15 men jag tänker nog satsa på 3 dagars.
Är du sugen på att hänga med? :)
4 juni 2018 16:55
Budapest och festival lät sjukt kul! Tänkte du stanna längre i Budapest utöver festivalen?🙂
6 juni 2018 22:43
Hej!
Jag letar efter någon att resa med, jag har semester v 31-32. Så från 30:e juli till typ 12:e aug. Letar du fortfarande efter någon att åka iväg med? :)
Av Ramon
7 juni 2018 12:11
Jag och en kompis tänkte åka nere till Grekland vecka 30-31 men nu har hon fått ett förhinder och kan inte vara med. skulle bli najs att ha en resekompis. Sola, åka runt och festa.
Slå en signal om du fortfarande letar efter någon resekompis
8 juni 2018 23:12
Citerat från Amandaal:
Budapest och festival lät sjukt kul! Tänkte du stanna längre i Budapest utöver festivalen?🙂
Härligt! :D ja jag tänkte stanna till 24:e. Min kusin kommer ner och möter upp den 15, direkt efter festivalen, du får gärna hänga med oss då om du vill stanna längre!
Av 80johan
9 juni 2018 20:32 (redigerad)
Budapest lät coolt :) följer gärna diskussionen :)
10 juni 2018 13:15
Hej! Jag har lite samma planer, vill jättegärna hitta någon att resa med fram till 19 augusti i sommar :)! Är i Frankrike fram till 26 juli och efter de har jag inga planer alls men är riktgit sugen på hav, bad, äventyr och roligt folk 😁🌴!!
13 juni 2018 12:25
Citerat från Feliciajohansson:
Citerat från Amandaal:
Budapest och festival lät sjukt kul! Tänkte du stanna längre i Budapest utöver festivalen?🙂
Härligt! :D ja jag tänkte stanna till 24:e. Min kusin kommer ner och möter upp den 15, direkt efter festivalen, du får gärna hänga med oss då om du vill stanna längre!
Kul! Har du köpt biljetter ännu? Spanade in deras hemsida, såg trevligt ut! Tänkte du lösa boende på festivalen eller inne i budapest?
Medlemmen har tagit bort svaret
16 juni 2018 10:44
Jag har semester mellan 33-34, skulle gärna hänga med 😊
17 juni 2018 18:39
Citerat från Feliciajohansson:
Hej Amanda!
Jag ska iväg till budapest i augusti och gå på szigetfestivalen, söker fortfarande en festivalpartner, låter som det kanske hade varit något för dig? Hela festivalen håller till på en stor ö, så mycket bad och sol kommer det bli. Det kommer extremt många bra artister och band dit b.la momford and sons, dua lipa, lykke li, gorillaz, kendrick lamar, kygo och massa fler. Så ingår det även yoga sessioner och massa shower. Festivalen håller på mellan 8-15 men jag tänker nog satsa på 3 dagars.
Är du sugen på att hänga med? :)
🙋
23 juni 2018 16:51
Citerat från Patriciajs:
Hej! är ledig v31-33 och skulle gärna hänga med på en liten resa. Vill bara komma iväg en sväng, så är öppen för förslag på var man skulle kunna ta vägen. :)

Ha det bra!
Jag vill!! Skicka meddelande så kan vi spåna på nått😀😀
23 juni 2018 18:54
Citerat från Pauline_krungthep:
Citerat från Patriciajs:
Hej! är ledig v31-33 och skulle gärna hänga med på en liten resa. Vill bara komma iväg en sväng, så är öppen för förslag på var man skulle kunna ta vägen. :)

Ha det bra!
Jag vill!! Skicka meddelande så kan vi spåna på nått😀😀
Har lagt till dig på FB nu om jag hittade rätt dvs :D
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Makela
8 juli 2018 18:39
Citerat från Amandaal:
Citerat från Pauline_krungthep:
Citerat från Patriciajs:
Hej! är ledig v31-33 och skulle gärna hänga med på en liten resa. Vill bara komma iväg en sväng, så är öppen för förslag på var man skulle kunna ta vägen. :)

Ha det bra!
Jag vill!! Skicka meddelande så kan vi spåna på nått😀😀
Har lagt till dig på FB nu om jag hittade rätt dvs :D
Ni kanske redan hunnit boka eller så men annars är jag med jätte sugen på resa! 🤷🏼‍♀️🙋🏼‍♀️😂 såg ni va 3st som svarat på samma där så vad sägs som en fjärde tjej? 😇🙋🏼‍♀️ Söker sol, bad, sena kvällar med god mat och drinkar, kravlöst sådär ☀️ Och nya roliga upplevelser och minnen 😊 hör av er om ni inte hunnit boka än och har plats för en sista ensam själ 💁🏼‍♀️
9 juli 2018 00:44
Är det någon/några som hunnit planera något? Är sugen på att resa en weekend/vecka antingen nu någonstans mellan 17-26 juli alternativt v.31 (ledig 30 juli-7 aug). Sol/bad/äventyr, åker gärna ett gäng! Kan tänka mig sista minuten eller en najs stad i europa.