Res med mig!

10 maj 2017 11:13 (redigerad)
Visningar: 182
Tjenixen!
Jag har funderingar å planer på att resa i september och vara borta i två månader. Mina tankar kretsar främst kring Indonesien Bali då jag fängslats av landets kultur å miljö. Tänker värme, sol och bad, exotiska frukter, snorkling och kanske skydiving/bungyjump etc. Risfält, bergstigning, tempel, yoga..

Jag var tidigare inne på volontärarbete men efter lite eftertanke och några googlingar har jag nog landat i ett det inte gör så mycket nytta som en vill tro. Eller? Men jag har inte släppt det helt så om det ät något du är intresserad av det så kan vi prata med om det.

Eller har du förslag på något annat härligt land du vill åka till är jag öppen för förslag!

Om mig då? Jag är positiv och har nära till skratt. Gillar att vara aktiv och hälsosam men jag njuter även av lugna dagar emellanåt. Fest och dans är också kul!

Låter det intressant? Hör av dig här eller på Facebook så snackar vi mer!
Medlemmen har tagit bort svaret
10 maj 2017 15:14
Hej!
Jag kommer befinna mig på Bali 10 augusti - 22 september, så om du vill mötas upp och resa runt lite är jag öppen för förslag! :)
10 maj 2017 16:38
Absolut det låter intressant! Vad är ditt mål med resan? Resa runt å bara upptäcka Bali?Lägg gärna till mig på Facebook Amanda Holten Nyvaller😄