Råd på roadtrip kalifornien

Av Eveveve
22 aug. 2022 10:12
Visningar: 265
Skulle behöva era råd och tips kring en resa som jag planerar för familjen 2 vuxna och tre barn. (13, 12, 8 år) i samband med påsklovet 2023. Vi tänker vara borta ca 3 veckor. Jag vet att det finns mängder med liknande trådar och har läst de flesta, men många är några år gamla.

Jag har inte bokat flyg än, frågan är: är det bäst att flyga från samma flygplats? SF, LA, LV, och Grand canyon.

Jag vet att det finns så många som kan komma med bra råd och tips på en roadtrip resa i Kalifornien så snälla, kom med input! Innan jag bokar!

Tacksam för svar!
22 aug. 2022 22:16
Flyg in å ut från olika, LAX eller SFO/OAK/LAS vilken ni tar till och från har ingen betydelse. Detta var väldigt enkelt tidigare när Norwegiian flög,, i dag kanske det är så dyrt så det inte lönar sig men kolla google flight så ser du. Rutter har jag gett i många olika trådar då jag bilat årligen från 2005 tom 2019 å kolla mina å andra användares svar i sökrutan
Av Marulk
26 aug. 2022 19:24
Vi har gjort en o annan roadtrip i nv usa. Ta en titt på våra album här på RG så kanske du får lite inspiration
Återkom om det är ngt specifikt du undrar över