Phuket 1-8 januari

13 dec. 2016 16:42
Visningar: 172
Hej!

Jag är en tjej på 24 år som reser till Phuket den 1 januari och stannar till kvällen den 8 januari. Jag reser själv och skulle gärna vilja träffa några andra under tiden. Gillar verkligen snorkling och funderar på att boka en resa ut till Similan island i 2-3 dagar. Är ingen extremt extrovert person men är lagom pratsam och social ;)

Hör gärna av dig om du/ni skulle vilja ses :)
13 dec. 2016 19:34
Har varit i Thailand 5 ggr ska åka igen efter jul den 25 i 2 veckor. Gillar du snorkla så åk till karon beach och boka longtail båt till freedom beach. Har varit på similand och det är inget jag skulle rekommendera tyvärr. Freedom beach är mycket bättre lugnare enligt min mening
14 dec. 2016 04:32
Okej tack för tipset. Var där för 15 år sen och då var det fint men mycket kan ju ha ändrats på den tiden. Hur är det med Phi phi island?
Av Adamttt
21 dec. 2016 00:15
Ska med dra till Phuket 1:a januari och 7-10 dagar fram ensam, har inte stor erfarenhet av Thailand.
26 dec. 2016 15:29
Citerat från Rebeckan11:
Hej!

Jag är en tjej på 24 år som reser till Phuket den 1 januari och stannar till kvällen den 8 januari. Jag reser själv och skulle gärna vilja träffa några andra under tiden. Gillar verkligen snorkling och funderar på att boka en resa ut till Similan island i 2-3 dagar. Är ingen extremt extrovert person men är lagom pratsam och social ;)

Hör gärna av dig om du/ni skulle vilja ses :)
Hej! Jag kan träffa dig den 3-4 jan om du är nere då :)