Nyår i Sydney

3 dec. 2014 20:06
Visningar: 168
Hallå!
Jag är en tjej på 19 år som har planer att åka ner till Sydney den 28 december. Planerna just nu är att stanna i Sydney ett tag för att sedan åka östkusten. Jag tänker vara borta ett halvår ungefär och jobba emellanåt.

Jag är hur taggad som helst på att ta dykarcertifikat, hoppa bungyjump och bara göra vad som faller en in. Hade vart hur kul som helst att möta upp några i Sydney så man inte är helt ensam. Jag ska också fira nyår där, så om någon känner sig träffad och skulle vilja ses så hör av er! Är väldigt öppen för idéer och vill göra massa spontant där borta.
Tveka inte att höra av er!
fb: sara ohlsén salahshour
6 dec. 2014 10:45
Hej där

Jag själv kommer befinna mig kring Sydney runt nyår och ett par dagar framåt, känner du för att så är du välkommen att hänga på att fira nyår jag kommer själv att möta upp med 2 till under nyår så om du känner för att
Fb Klas Åberg
8 dec. 2014 12:51
Hejsan!
Ja men vad kul, jag har nu redan fått ungefärliga planer för nyår som vi får se om de går i land. Men om du har planer på att stanna i Sydney under en längre period efter så vore det kul att ses!
8 dec. 2014 22:58
Hej igen

Mina planer är att stanna i Sydney tills den 5/1-2015, läste att du var intresserad av att ta dykcertifikat. Jag har själv dykt en del så om det är något du undrar eller vill ha råd om så svarar jag gärna på detta.
26 dec. 2014 03:51
Hej!

Jag är i Sydney just nu och planerar att stanna till i mitten av februari. Jag är sjukt inne på att ta dykarcertifikat här nu och det skulle vara jättekul att göra det tillsammans med någon! Hör av dig om det låter intressant.
Cheers!