Nya "Galanta damer" smyger omkring...

29 aug. 2008 14:14
Visningar: 623
Maureen säger:
Hey,
My name is Maureen. I saw your profile and was delighted to contact you. And I have something special to tell you about myself.
I am planning to relocate to your country and I want both of us to be good friends. So please contact me directly through my
email address at (Logga in för att se e-postadress) so that I can tell you more about myself and also send my picture directly to you. Hope
to hear from you soon. Have a nice time with smile.
Do write soon.
Best regards
Ms. Maureen.
Email:(Logga in för att se e-postadress)
29 aug. 2008 14:20
Samma här.
Kollade på maureen och "han" var inloggad. när jag sen kollar alla inloggade är det ingen som är inloggad på det namnet
Har sänt till Ellinor på RG som är webbansvarig.
Ingemar
Av Ronnyk
29 aug. 2008 14:20
Ja, jag så det , men hon (han) såg inte så Galant ut på fotot, Hahah
Av Tomas - Utvecklare Reseguiden.se
29 aug. 2008 15:59
Medlemmen som återkommit är avstängd. Medelandet skickades till ca 30 personer. Skulle det dyka upp i nya varianter får vi göra ett större ingrepp.
Av Micke75
29 aug. 2008 18:00
Hur många går på ett sådant mail????
Ungefär som mailen man kan få att man vunnit en mille på en dragning på sin e-mail address.
Jorå jag skickar mina uppgifter på kontokortet så ni kan sätta in millen, ska ni ha min cv kod också? ;-)

Man undrar ju hur dom som skickar mailen tänker egentligen....

Micke
Av Zappe50
29 aug. 2008 18:21
Men tyvärr finns det "kärlekshungriga" män i alla länder, som går på sådana här blåsningar !
Och så länge dessa finns, så fortsätter lycksökarna att försöka fånga sina naiva byten !
Det räcker säkert med att en av hundra nappar ?
Vad jag däremot har ytterst svårt att begripa, är att någon faller i fällan trots alla varningar som utfärdats i massmedia genom åren !

/Urmas