Ngn som joinar mig oktober månaden någonstanns i Asien?

18 aug. 2013 15:42
Visningar: 264
Heeej!

Jag är 19år utbildad guldsmed och väldigt res sugen. Jag vill åka nånstans i Asien under oktober månaden, jag vill ta de lugnt och äventyra! Jag har tågluffat i Europa o rest rätt mkt själv redan. Jag vill surfa dyka sola få massage på stranden festa åka på roliga utflykter och även åka till ett buddistiskt munkställe o bo där ett tag skulle va fränt o se hur dom lever tkr jag:) ngn som har lite samma intresse?
19 aug. 2013 02:50
Hej!

jag kan väl säga att jag är intresserad av exakt samma saker! låter riktigt nice, verkligen! jag behöver dock hålla mig väldigt aktiv under tiden, är nämligen idrottare på elit nivå... så träning kommer vara en viktig del för mig! fest och sånt hänger jag gärna på, dock inte alls att det ska vara prio!!

hör av dej!!
Av Emmapih
19 aug. 2013 10:23
HALLÅ!

Tycker det låter som något utav mina liknande planer =) Jag är också intresserad av att resa kring hösten och asien låter spännande! Jag vill gärna början på september, är också djupt insatt i träning och det måste vara iaf lite aktiv under resans gång =) Hade varit skoj att ta en löprunda eller eventuellt hitta något gym =)

Kan tänka mig som sagt att åka ganska snart =) Har även tankarna att komma hem till jul om inte innan =)
20 aug. 2013 15:47
Jag åker kring 1oktober och är först 10dagar i sri nakna och sen 20dagar i Thailand. Är ni intresserade i Thailand?:))
Av Emmapih
20 aug. 2013 21:20
Ja, men det låter väl inte helt fel det där =)
Av Emmapih
21 aug. 2013 16:59
Jag är mycket intresserad =) det lät spännande! Jag tänker mig åka den 1 oktober från landvetter, sen åka hem den 31 oktober =)
26 aug. 2013 12:52
har du bokat än? Jag tror jag jag bara tar en månad thailand, och vill åka kring 1oktober! Vill du träffas i Thailand? skulle va as kul!
26 aug. 2013 13:00
Smsa till 0702998991 om du fortfarande är intreserad, så kan vi snacka lite mer :)))