Någon som vill

24 feb. 2018 13:01
Visningar: 102
Hej!
Jag tänkte åka till USA/Kanada i mitten av maj, reslägnd 3-4 veckor. Någon som vill åka med? Tänker 4 städer per land ungefär. Bland annat besöka Kanadas nationalpark Lake Louise i Banff. Allmänt om resan: Budget travelling och upptäcka. Hör gärna av dig om det låter intressant :)
24 feb. 2018 16:03
roliga planer, har också velat utforska Kanada mer och varit där 2 ggr tidigare! hur flexibel är du? jag kan åka först i juni.
25 feb. 2018 09:49
Hej! Kul o höra :) Jag kan tänka mig o flytta det till juni, men gärna första veckan då. Har enklast att få semester då. Funkar reslängden för dig? Om ja så skulle vi kunna diskutera igenom och se om vi vill till samma städer och tänker samma om resan.

Ha en bra dag!
27 feb. 2018 18:35
Citerat från Magyarmicki:
Hej! Kul o höra :) Jag kan tänka mig o flytta det till juni, men gärna första veckan då. Har enklast att få semester då. Funkar reslängden för dig? Om ja så skulle vi kunna diskutera igenom och se om vi vill till samma städer och tänker samma om resan.

Ha en bra dag!
hej igen,
jag har velat besöka Vancouver, Saskatchewan ex gamla indianbyar bland Montreal, bergsområdet ( minns ej vad det hette) Montreal , Quebec etc etc. intressant land är det och på sommaren är det bra väder dessutom för rundvandring.
27 feb. 2018 18:53
Vad är er budget för resan ungefär? Hade varit kul att hänga med :)
27 feb. 2018 20:57
Tack för meddelandet, skriver till dig privat :)
Citerat från Feliciaw:
Vad är er budget för resan ungefär? Hade varit kul att hänga med :)