Någon som ska till Thailand i Januari? Ska vara borta ca 4 månader och ev åka till Australien med

16 aug. 2011 21:53
Visningar: 607
Hej!

Någon som ska resa själv till Thailand? Själv har jag rest sjäv innan och tycker det är jättekul. Men roligare om man är någon/några fler. Är du intresserad, hör av dig :)...Jag älskar att resa, dyka och massa mer. Är en äventyrsmänniska så förvänta dig inte att jag bara vill sola och bada :P
20 sep. 2011 20:03
Hej!

Att åka till Thailand på dyk och äventyrssemester funderar jag också på, samt att åka till Australien - antingen som Backpacker eller bara en längre semester!
21 sep. 2011 19:52
Hej!
Jag tänkte dra ner till Thailand/Asien nån gång i januari. Men har inte heller fått nån med mig!
Förra våren var jag på Nya Zeeland, Australien, Bali och Kina med en kompis.
Hoppade skydive, bungy jump, körde water rafting, surfade, vandrade m.m!
Så äventyrlig är jag allt :)
Hör av dig om du har lust att snacka om att dra ner tillsammans. Bor just nu i Oslo men ska flytta hem till Göteborg till jul.
21 sep. 2011 22:03
Jag har inte riktigt bestämt hur länge jag vill vara borta! Ska nog ta det som det kommer. Men 2-4 månader låter rimligt iaf :) intresserad att dra till Thailand, Vietnamn, Malaysia, Cambodja, Laos, Filipinerna, Fiji, o Japan! Sen om det blir alla, som kan vara lite stressigt, det spelar ingen roll! Jag är ute efter semester, ha kul och upptäcka några fler ställen :)

Själv då? Vart vill du? Hur länge hade du tänkt dig?
Av Sannar
25 okt. 2011 09:44
Hej!
Jag känner igen dig, haha var du i Thailand förra året och åkte hem i Feb? :)
25 okt. 2011 12:45
Aa det stämmer :p vart har du träffat mig nånstans?:p känner inte igen dig :s
Av Sannar
25 okt. 2011 15:10
Haha det är inte så konstigt att du inte gör, men jag har lätt för att känna igen ansikten hah :)
Tyckte jag kände igen från förra året, minns att där var en kille jag snackade med som åkta samma plan som mig, måste varit Krabi-Bangkok och typ 21 eller 22 Februari.. Kan det stämma?

Jag ska iaf också till Thailand i slutet av Januari, vet inte hur länge jag stannar men runt en månad hade jag tänkt, för att sedan resa vidare till Filippinerna och Malaysia, kanske något ställe till..
Jag reser iaf också själv så det hade varit kul med lite fler folk (:
25 okt. 2011 19:10
hej hej :) Jag ska ev. till Thailand i februari och mars, i tankarna finns även Filippinerna och Australien. Jag har varit där förut men är sugen på att få ut mer av länderna och framför allt hitta alla pärlor som gömmer sig i Thailand. När ska du åka? :)
25 okt. 2011 19:34
Haha det stämmer :D vilket bra minne :D okej låter nice .D jag har inte dirket några planer heller...funderar också på filipinerna :D inte australien då? har du fb eller? aa alltid roligare att resa flera :)
25 okt. 2011 19:34
Tjena :) oki nice :) stanna länge då eller? :) ja åker den 23 januari :) :) sj?
Av Sannar
25 okt. 2011 22:19
vad kul! Har du varit där innan? Filippinerna alltså? Nej, jag tänkte att jag nöjer med de länderna detta året, vill inte behöva stressa runt :)
Jadå, Susanna Ryland på fb, tror jag är den enda som heter så så borde inte vara så svår att hitta :D
26 okt. 2011 06:07
Citerat från sannar:
nope :) har du varit heller? Hade varit riktigt kul :) jobbade inte du i krabi nånstans sist när vi pratade med varandra?:p om ja minns rätt....aa men lägger till dig där :)
Av Sannar
26 okt. 2011 09:02
Okej, nej jag har bara varit i Thailand så resten blir nya ställen :D
Ja precis, eller hade praktik där i Ao Nang, inget att rekommendera haha, Ja gör så! :D
26 okt. 2011 09:11
Citerat från sannar:
Okej :p världen är liten :p lägg till mig nått problem med fb :s Jesper Odström heter ja :)
Av Sannar
26 okt. 2011 16:33
jaa verkligen! Okej, det gör jag :D
13 nov. 2011 14:22
Tjena Jesper.
Jag åker till Thailand i början av januari, hör av dig om du vill ha skjuts på vägen.
13 nov. 2011 17:10
Tjena!
Hur länge ska du vara borta? ska du resa nån annanstans än Thailand eller?
13 nov. 2011 17:16
Jag har köpt en enkelbiljett, men jag planerar att vara borta 2-3 månader.
Funderar på Vietnamn och Malasya, men jag är öppen för förslag.
Blir nog ganska taight med Australien tror jag
13 nov. 2011 20:56
Okej :) härligt :D men du reser själv eller? Hade varit grymmt kul att ses i Thailand..alltid roligt att träffa nya människor :) jag åker den 23 januari :)
13 nov. 2011 22:51
Yes jag reser själv. Men jag ska träffa några när jag kommer ner i två veckor sen blir jag helt själv. Det vore riktigt nice att hookas.
Har du några planer på vart i Thailand du ska resa?
Facebook eller msn?
14 nov. 2011 22:05
Härligt :) bäst å resa själv :)..okej ja ska resa med en i 3 veckor först sen blir jag själv...har du bokat biljett eller? aa heter Jesper odström på fb :)