Någon som ska till Barcelona 29/5-20/8

Av Jennyye
5 apr. 2011 11:24
Visningar: 253
Hej!

Jag ska åka själv till Barcelona den 29/5-20/8 och plugga spanska på Don Quijote.

Tänkte bara om det är några trevliga som kommer att befinna sig där nere under den tiden!?

Mvh
Av Alessia
1 maj 2011 20:03
hello
is a coincidence that I look at your email
I will be in Stockholm on May 25 for a few days
I'm trying to learn Swedish
but it is very difficult and I'm only a begginer
I live in abarcelona and would be nice if you have time for a coffee, and I would tell you all I can of Barcelona, ​​including the most secret secrets :-) Jag hoppas att höra från dig
1 maj 2011 20:27
hello
Is it a coincidence that I see your e-mail
I will be in Stockholm on May 25 for a few days
I try to learn Swedish
But it is very difficult and I am a Start
I live in abarcelona and would be good if you have time for coffee, and I would say everything I can to Barcelona, including the most secret secrets :-) ...

hola
¿Es una coincidencia que veo tu correo electrónico
Voy a estar en Estocolmo el 25 de mayo por unos días
Yo trato de aprender sueco
Pero es muy difícil y yo soy más que un principiante
Yo vivo en abarcelona y sería bueno si tienes tiempo para tomar un café, y yo diría que todo lo que puedo de Barcelona, ​​incluido el :-) secretos más secretos ...

pablo A
Av Tove1
2 maj 2011 15:37
Hejsan! :-)

Vi är två tjejer från Helsingborg som har bott nu i Barcelona i en månad och kommer bo här i sommar. Vi arbetar för Barcelonas bästa nattklubbar, så om ni har lust att hänga med ut någongång så är det bara att höra av er.

Vi kör just nu Opium på måndagar, CDLC på tisdagar och Astoria&Sutton på torsdagar. Självklart är det gratis för vi kommer sätta upp er på en lista. Vi känner redan ganska många här, både svenskar och utländska, så detta är alltid en idé för er som kommer hit att träffa lite nytt folk - både skandinavier (och andra nationaliteter) som bor här och som är turister :-)

Vill ni upptäcka nattlivet gratis och festa med härligt folk så mejla mig: (Logga in för att se e-postadress)

Vi ses :D