Någon som har info. om flygbolaget Cathay?

Av Nenna
2 apr. 2009 20:53
Visningar: 383
Hej ! Vi håller på och kollar upp lite flyg inför vår Thailandresa. Har hittat ett bolag, Cathay, som mellanlandar i Hong Kong och verkar prisvärt. Har någon åkt med dessa eller hört något om dem? Bra eller dåligt!?
Är två timmars mellanlandning i Hong Kong tillräckligt?
Hoppas någon vet!
Nenna
Av Ronnyk
2 apr. 2009 21:14 (redigerad)
Jag flög med Cathay pacific från London(via Hong Kong) till Cebu city på Filippinerna för ett år sedan ,bolaget håller hög standard och bra priser,två timmar är inga problem, vi hade 15 minuter på hemvägen efter en försening att hitta Gaten i Hong Kong, men vi hann! till och med väskorna kom med, // Ronny
2 apr. 2009 21:35
Cathay är ett av världens största och bästa flygbolag. Det håller högsta standard och hamnar alltid högt upp bland flygkritiker tillsammans med bla Singapore Airlines. 2 timmar i Hong Kong är inga problem då flygplatsen är hypermodern och lätt att hitta runt i. Ha det så kul.
Av Nenna
3 apr. 2009 17:27
Tack för era svar. Det var vad jag hade hoppasts på!
Nenna
3 apr. 2009 19:26
Flög med Cathay London-Hongkong-Bali tur och retur och de höll en hög klass. Fina plan, trevlig personal, god mat och service. Jag tror att 2 timmar i Hongkong bör räcka, jag antar att ni åker från samma terminal som ni landar.
Av Gottis
4 apr. 2009 09:13
Hej!

Flög nyligen Stockholm-London-HongKong-Auckland med Cathay pacific hade bara hört positivt om bolaget så för mig blev det en stor besvikelse.Har rest en hel del och aldrig varit med om sämre säten man satt riktigt illa, servicen var ok men inte mer.

Två timmar i Hong Kong bör inte vara några problem.

Eva