Mitten av Dec - Början av Jan

25 nov. 2015 22:50
Visningar: 57
Hallå där,

Jag har precis bestämt mig för att boka in ca 3 veckor i Thailand över Jul & Nyår. Jag har backpackat och rest själv förut (Australien) så jag vet känslan!;)
Så nu hoppas jag på att det finns fler som ska iväg samma tid och kanske vill hitta på små äventyr och endel partaj;)
Vart vet jag inte än, men kom gärna med tips! Funderar på att landa i Bangkok!:)
Ta dykcertifikat vore kul! Ska vi göra det tillsammans? :D
Av Idakru
26 nov. 2015 12:50
Vi är 2 Tjejer som ska åka runt i Thai från den 8-29 dec , vi hittar gärna på något :) vi ska röra oss runt krabi , ko lanta , Phi Phi & ko lak.
26 nov. 2015 21:45
Åh vad kul, jag möter gärna upp er. Jag kommer nog runt 18 e dec. Om ni vet vart ni befinner er då. Ska ni dyka något? Eller något speciellt planerat menar jag?
Av Ida88
27 nov. 2015 15:13
Hej! Såg att du tänkte åka te Thailand:) va kul. Ja åker den 4 januari till 8 februari, alltså i 5 veckor. Så tänkte höra om du bokat något en? Ja åker ensam ja me så kunde va roligt att träffa någon som e likasinnad:) Mvh Ida
27 nov. 2015 23:32
Hejsan jag drar till Thailand 15e dec skulle gärna vilja ha lite sällskap då jag åker själv pga en vän som hoppa av,skriv gärna till mig på fb Julia Hansson valenzula! :)
Av Frassa
28 nov. 2015 01:34
Hej! Vi är tre tjejer som åker till Ao Nang 18/12-2/1. Vi träffades här på reseguiden och bokade resan nu i veckan! Hör av dig om du är i trakten :)
30 nov. 2015 00:14
Har du fb eller något så att man kan kontakta dig där?känns mycket bättre så :)
30 nov. 2015 12:53
Jag reser också själv pga avhopp från andra, kommer i slutet av dec, ska fira nyår på phi phi öarna, kom gärna dit så möts vi upp 😄
Av Ida88
30 nov. 2015 17:14
Citerat från Juliahanssonv:
Har du fb eller något så att man kan kontakta dig där?känns mycket bättre så :)
Hej Om du vill kontakta mig är min fb Ida Lund. Bor i sjuntorp, Det tillhör Trollhättan.
30 nov. 2015 19:32
Hej Ida,

Jag åker tyvärr hem redan den 6e jan. Så jag tror inte vi kommer hinna ses så mycket.
Men kommer befinna mig i bangkok då förmodligen skulle jag tro
Diskussionen är stängd för nya svar