Las Vegas hotell med inkluderad frukost?

25 juni 2018 17:30
Visningar: 371
Hej alla,

Har någon koll på om några av de kändare hotellen på stripen har inkluderad frukost i sina priser?

Hotellfrukost är ju magiskt, men vill inte gärna betala 20-30 dollar extra för att få frukost.
25 juni 2018 20:57
du får söka själv lite.
Går du in på hotels.com så kan du kryssa i "gratis frukost" efter att du fått upp alla hotell på strippen.

Men är du villig att betala typ 200-250kr så kan jag varmt rekommendera frukost/brunch-buffen på Flamingo hotel. Den är helt magisk. Där finns ALLT att äta. varma rätter, flingor, pannkakor,plättar, frukt, nybakt bröd. Ja allt du kan tänka dig inom matväg. Dessutom en gigantisk dessertbuffe.
Har aldrig sett så mycket mat förut.
Av Fiaaa
11 juli 2018 14:08
Jag tror inte att det vanligtvis ingår. Kan inte nog rekommendera Hash house a go go (ja jag vet, namnet är knepigt). De serverar frukost, eller snarare brunch, hela dagen. Finns på flera ställen i LV. Fantastisk amerikansk mat, stooora portioner men också väldigt gott. Enda stället vi åt på två gånger på vår resa, deras pannkaka med banan eller chicken and waffles är to die for. Pannkakan klarar man sig på till middag, kostar 10$. Nästa års USA resa planeras efter att kunna hinna med att besöka en stad som har den restaurangen! ;)
Vi åt även på Ceasars palace största buffé men blev grymt besvikna, allt möjlig mat fanns men allt var smaklöst. Inte värt 40$.