Landar i Thailand 12e jan

9 jan. 2015 16:19
Visningar: 115
Hej!

Jag åker ner till Thailand nu på måndag och har inte särskilt många planer förutom att vandra lite i norr Thailand. Kanske hamnar jag i något annat land eller så rör jag mig runt i Thailand. Resan hem går den 5e feb.

Vore kul att träffa någon för en drink, en slapp dag på stranden eller något annat äventyr. Hör av er om ni vill ha sällskap :)

André
12 jan. 2015 17:31
Tjena! Antar att du precis som jag har det underbart i Thailand just nu?
Jag kom hit idag. Var trött på kyla och rutinerna i Sverige så jag gjorde en spontan tripp hit. Vart är du någonstans nu? Jag är i Phuket men har planer på att ta mig till någon ö i övermorgon alltså 14:e. Vad har du för planer? (Svara gärna på Facebook- josefine Lithman, eftersom jag ör mer tillgänglig där.)
Mvh josefine
15 jan. 2015 09:05
Hej!

Samma sak som jag då, orkar inte med Sverige om vintern :)

Ledsen att jag var lite sen att se ditt svar där och att jag tyvärr måste svara hit och inte till FB, jag fick nog av det så jag stängde ner mitt konto och har hittills varit nöjd med det beslutet :)

Jag är på Karon beach just nu, tog mig en liten nostalgitripp till ett gammalt ställe jag bodde på för sex år sen. Hittade du dig någon ö förresten?