Jobba rhodos 2012

20 mars 2012 23:18
Visningar: 1414
Hej söker fler som ska åka till rhodos i sommar, vi är två tjejer på 21 år och vi ska skaffa jobb när vi kommer ner. Vill ha några sköna personer att dela boende med, gärna någon som har kontakter både vad gäller boende och jobb. Hör av er! :D
Av Alexxx
23 mars 2012 07:11
Tja!
Vi är 3 st killar på 21 år som flyttar ner den 8 maj, när har ni tänkt åka ner? :)
23 mars 2012 08:49
Vi tänkte åka ner runt den 25 maj :) Har ni fixat boende eller har ni kontakter som kan hjälpa er eller hur ser det ut för er? Vi vill gärna dela boende med några fler så är ni intresserade?
Av Alexxx
23 mars 2012 12:00
Fint det :) nja vi har bokat hotell 1 vecka och kommer förmodligen boka en vecka till för det var svinbilligt. Vi känner en del som vatt där o säsongat innan så antagligen kan vi fixa nåt genom dom :) ja kanske, om man kan hitta nån lägenhet man kunde bo 5 pers i?
Av Emeng
25 mars 2012 13:50
Hej! Ska också ner med 4 tjejer i sommar och jobba. Har fixat jobb, ska boka flyg imorgon, från 12 juni och två månader fram tänkte vi vara där. Men har samma problem med boende som ni verkar ha och tar gärna del av information. :) Vilket hotell har ni bokat som var så billigt?
Av Alexxx
25 mars 2012 19:59
Fan va kul, ska ni jobba åp pascha o toxic eller? vi bokade på panorama apartments. Betalar 350 kr per person för en vecka haha, det ligger 1500 m från centrala rhodos men det gör ju inget. Vi funderar på att bo där längre om vi inte hittar nåt annat, för dom lägenheterna vi hört om som workers får, verkar va ganska dålig standard utan kök o så :p
Av Emeng
25 mars 2012 22:42
Jaha okej, nej el corazon heter klubben. Kommer vara servitris/minglare som det ser ut nu. Var nere förra sommaren 3v på semester och sista veckan hyrde vi en lägenhet som låg typ 100m från bargatan och stranden, ska försöka förhandla till en liknande lägenhet med bra pris i sommar men tror vi gör det väl nere. Var ska ni/du jobba?
Av Alexxx
25 mars 2012 23:14
härligt! ja vi vill också hyra en lägenhet med bra pris sen när vi är på plats, känns svårt hemifrån och onödigt att ringa ner till nån grek. Vi vet inte ännu, ska på intervjuer uppe i sthlm om 3 veckor sen får vi se om vi får nåt där, annars söker vi nere på plats :)
Av Emeng
26 mars 2012 09:37
Ja men hört att det är väldigt lätt att få jobb när man är där nere och samma med lägenhet. :) Ses kanske i sommar då!
28 mars 2012 08:58
Nu har vi bokat flyg och hotell den 20 maj-10juni för 7000kr precis vid bargatan. Det var en charter men vi kommer inte åka med på hemresan. Vi frukost oxå så de är ju billigt om man tänker på att det är både flyg och boende. Vad kostade era flygbiljetter?
Av Emeng
28 mars 2012 11:55
Vi ska boka imron den 12 juni, de biljetterna kostar ca 1500kr och är bara enkelbiljett. Vet inte om dte är så billigt men bästa vi hitta. :)
16 apr. 2012 13:16
Hej! Jag och en tjej kompis ska åka ner den 19 maj och stanna hela säsongen ut, vi ska arbeta för ett eventföretag som heter The summer party! Vi rekomenderar att boka via ryanair ifall ni vill hitta en billig enkelresan ner. Ses i sommar :D
16 apr. 2012 17:14
Det verkar som vi kanske ska jobba för samma företag, summer party events? Kul i såfall :)
16 apr. 2012 21:58
Japp om det heter det, så är det samma :) Kul! När åker du ner?
16 apr. 2012 22:03
Jag och min kompis åker ner 20 maj :)
17 apr. 2012 11:30
Har en kille som heter Sebastian Stålhammar lagt till dig på Facebook för isåfall är det samma företag :) ska du bo i lägenheterna som dem fixar eller?
17 apr. 2012 11:50
Japp det har han! Ja jag såg att du var tillagd i gruppen, kul :) Ja det ska vi, ni då?
22 apr. 2012 17:55
Hejsan!
Mitt namn är Matilda, jag ska ner och säsonga på rhodos nu 2012!! Vi är ett sjukt gott gäng som kommer ha skit kul
Gå in och gilla vår sida, för tävlingar, bilder, komma i kontakt om du söker jobb eller bara se och lära känna folket som du kommer stöta på rhodos gator och barer ;)

http://www.facebook.com/SolsidanBar#!/SolsidanBar
22 apr. 2012 23:45
Jag funderar också på att åka ner till rhodos och skaffa jobb. trött på sverige och måste komma ut.

När hade ni tänkt fara iväg? :)
25 apr. 2012 20:53
tja :)
jag ska också säsonga på rhodos, och känner du att du vill ha jobb och boende fixat innan så kan du snacka med min chef " ribba" roger. Du hittar han på http://www.facebook.com/rnilsson1#!/SolsidanBar
Vi söker barpersonal/säljare! 30 stycken svenskar som ska jobba tillsammans och ha sjukt kul!
Hoppas vi ses där nere Matilda!
26 apr. 2012 04:18
Citerat från matilda__:
tja :)
jag ska också säsonga på rhodos, och känner du att du vill ha jobb och boende fixat innan så kan du snacka med min chef " ribba" roger. Du hittar han på http://www.facebook.com/rnilsson1#!/SolsidanBar
Vi söker barpersonal/säljare! 30 stycken svenskar som ska jobba tillsammans och ha sjukt kul!
Hoppas vi ses där nere Matilda!
Jag har bestämt mig för att boka biljett dag eller imorgon till Rhodos och har dessutom kontaktat din chef om jobb, får se vad roger skriver tillbaka =D men är det lätt att åka ner nu inom några dagar och leta jobb nu?

Hur brukar det se ut, om man får börja jobba, löser dem boendesituationen eller är det jag själv så måste stå för sådant?
6 maj 2012 20:45
Hej!

Jag är en tjej som också är sugen på att åka. Har varit där en sommar förut och längtar tillbaka som tusan!!

Men jag tänkte åka från och med mitten på juli, är det någon som åker den tiden av er så hör av er!
stannar väl en månad sen måste ja hem till sverige och jobba igen.

Någon som råkar veta billigt boende från 20 juli-18 augusti?

Ha de fint!!
7 maj 2012 12:35
Hej! Jag åker ner den 29maj-9juni och kommer att jobba som Dj för Summer Party! är det något mer som ska dit??? cyaaa! :)