Jobba på rhodos 2011

Av Pcijs
24 dec. 2010 22:06
Visningar: 1142
Hallå allihopa. jag tänkte säsonga på rhodos sommaren 2011. Planen är att åka ner i början på juni och stanna 2-3 månader. Som det ser ut nu åker jag ner ensam, därför undrar jag om någon annan går i samma tankar och har lust att hänga med? Hör av er!
Av Linds
6 jan. 2011 20:43
Hej! Jag är jättesugen på att sommarjobba utomlands och rhodos låter ju grymt. Har du jobbat något på rhodos innan? Tänkte du åka ner dit och fixa jobb på plats eller söka innan? :-)
Av Pcijs
6 jan. 2011 20:48
Citerat från linds:
Hej! Jag är jättesugen på att sommarjobba utomlands och rhodos låter ju grymt. Har du jobbat något på rhodos innan? Tänkte du åka ner dit och fixa jobb på plats eller söka innan? :-)
Hejsan :)
Jag har inte jobbat innan, utan bara varit där på semester. Tänkte söka lite hemifrån, men om jag inte får ngt så åker jag bara ner och fixar på plats!
Av Pcijs
7 jan. 2011 08:41
Citerat från rebeccajonsson93:
Hej! Låter grymt intessant, hur blir boendet? :-)
Ofta så blir man erbjuden boende av arbetsgivaren, annars så är det väl lägenhetshotell som gäller. Ju fler man är desto billigare blir det, så det hade varit kul att dra ihop ett gäng!
7 jan. 2011 12:56
låter ju helt grymt! Jag är på om vi kanske kan ta reda på någon kostnad på hur mycket det kommer att bli så! :-)
21 jan. 2011 15:55
Jag har också tänkt åka ner i sommar och jobba på Rhodos! :)
Jag skulle gärna ha sällskap med mig dit så ni som är intresserade får jätte gärna höra av er till mig.
Min msn är: (Logga in för att se e-postadress)
Av Irsa
1 feb. 2011 23:09
Citerat från pcijs:
Citerat från rebeccajonsson93:
Hej! Låter grymt intessant, hur blir boendet? :-)
Ofta så blir man erbjuden boende av arbetsgivaren, annars så är det väl lägenhetshotell som gäller. Ju fler man är desto billigare blir det, så det hade varit kul att dra ihop ett gäng!
Tips på bra Lägenhetshotell nära bargatan: Annapolis Inn, bra personal, bra mat, vet inget om priser för workers, men det bor en hel del säsongare där har jag sett.

Irsa
4 feb. 2011 13:31
Tja! Jag själv är sjukt sugen på att jobba på Rhodos, har sökt till PAchaToxic för dom som vet vad det är (Största Skandinaviska nattklubben(arna) på Rhodos..!) Ska på intervju nu i mars men får man ingen anställning så vore det ju ändå kul och åka ner och försöka fixa något jobb, typ köpa en billig sista minuten så har man en vecka på sig:D
Av Babam
13 feb. 2011 03:51
Låter som en grym idé, är som sagt också sugen att ta mig utomlands i sommar och leta något jobb där. Alltid kul att vara fler dessutom, blir en upplevelse bara det haha :D Har inte jobbat där tidigare eller så, men letade via mail och som folk redan sagt här; sånt kan man ju försöka fixa väl där istället!
Av Monka88
14 feb. 2011 15:43
Hejsan! :) Jag skulle jättegärna jobba på Rhodos i sommar. Kul att se att det är fler som är intresserade. Vore skitkul och dra ner ett gäng och hoppas på att vi alla hittar ett jobb. Vore riktigt nice! ;) Jag har sökt några jobb via arbetsförmedlingen, men vet inte hur stora chanserna är. Skulle inte ha något alls emot att bara dra ner och leta jobb heller. Tror inte att det är så svårt, men det finns ju inga garantier. Skulle kännas trist att bara vara där i någon vecka och sen åka hem igen. Men man måste ju chansa lite också :) Det blir ju en upplevelse hursomhelst. Vi kan ju allihopa försöka söka jobb hemifrån, annars får vi helt enkelt söka på plats.

Sköt om er.

Monika
23 mars 2011 18:02
Heej!
Jag är också sugen på att åka ner och jobba i sommar. skulle åka med en kompis hade vi bestämt men hon bangar ut nu men vill fortfarande åka. skulle va skönt om man hade nån med sig!
Hör av er till mig om nån är på: (Logga in för att se e-postadress) (haha mobba inte mejladressen)
23 maj 2011 14:29
Hej! Är en rätt gammal tråd men tänkte bara kolla hur det har gått för er alla, några som fortfarande är på att åka? :) Mvh Sandra
6 juni 2011 20:33
Jag har fått jobb på bar street från och med den 11 juni fram till september och tänkte höra om någon är intresserad av att dela boende och kanske söka jobb/jobba (om någon har fått jobb) under den perioden? Det är kanske både lättare och framförallt roligare att ta sig an Rhodos stad med någon? :)

Maila mig; (Logga in för att se e-postadress)
1 juli 2011 19:15
Det är så att jag har precis fått jobb på Rhodos och jag undrar om du kan hjälpa mig med bostad på något sätt?
Tex dela bonde eller kanske kan ge mig ett nummer till något bonde på Rhodos.
Förövrigt så är jag en charmig kille som heter Fredrik Bergendal och jag är 20 år gammal. Bor i Helsingborg men är ursprungligen ifrån Sthlm.

Mvh Fredrik Bergendal

Tel: +46 702485028

Email: (Logga in för att se e-postadress)
Av Angelaa
4 juli 2011 17:20
Jag är grymt intresserad av att åka till Rhodos och jobba! Kom hem därifrån imorse faktiskt men saknar det redan! Var en helgalen vecka (semester) och nu är jag sugen på att åka dit och jobba. Hör gärna av er om ni går i samma tankar!

(Logga in för att se e-postadress) eller Anna Mini Pietiläinen på facebook