Japanresa sommar 2018, 1 månad.

Av Emyw
3 dec. 2017 20:12 (redigerad)
Visningar: 316
Hej!
Jag tänkte åka till Japan i början av sommaren och stanna ca 1 månad. Jag är intresserad av allt som jag inte har upptäckt ännu (enkel förklaring).
Om det är någon som är intresserad av att mötas upp/planera lite resa så är det bara att höra av er!

Emy
12 dec. 2017 16:53
Hej!
Jag är intresserad med att åka ner i Japan i gen. Jag var där 2016 och det var super trevligt och vill gärna åka ner igen. Det känns tryggare och roligare när man är två. Hör gärna av dig om du är intresserad🇯🇵 :)
6 jan. 2018 21:23
Hej jag är mycket intresserad av att resa till Japan igen. Jag var i Fukuoka och Nagasaki för några somrar sen. Japan är ett fantastiskt land att vara i på många vis. Jag vill gärna åka tillsammans med någon/några.
6 jan. 2018 21:23
Hej jag är mycket intresserad av att resa till Japan igen. Jag var i Fukuoka och Nagasaki för några somrar sen. Japan är ett fantastiskt land att vara i på många vis. Jag vill gärna åka tillsammans med någon/några.
12 jan. 2018 16:15
Jag är också mycket intresserad av att åka i sonar. Jag skulle vilja se allt från tokyo till landsbygden och naturen.
Hör av dig om du/ni är intresserade :)
13 jan. 2018 19:55
Tja, även jag är mycket intresserad utav att åka till japan. Kan åka dit i princip när som helst, men helst mellan Mars & juli någon gång. Vill vara där i minst 3 veckor. Ifall någon är intresserad utav en reskompis är det bara att pm:a mig :)

Mvh
Daniel
Av Errie
17 jan. 2018 23:57
Hej! Jag har planerat att åka till Japan i början av juni och planerar att vara där ca 10 dagar, och söker en kvinnlig resekompis.. Hade varit jättekul om du hörde av dig!

Mvh Errie