Jan 2017

13 juli 2016 14:37
Visningar: 86
Hej!
Jag har tänkt resa länge nu och kommit fram till att januari 2017 blir en bra tid att åka. Jag har tänkt åka till Thailand, Indonesien, Vietnam, Filippinerna men gärna också Kambodja och Fiji. Men har tänkt boka en biljett innan och sedan se hur man vill lägga upp resan när man väl är där!
Jag behöver en resekompis i alla fall, tanken är väl att stanna så länge pengarna räcker men i alla fall 3 månader!
Skriv här eller på Facebook, Kajsalisa Söderlind heter jag där!
25 juli 2016 02:36
Hej åh vad det låter roligt, jag väldigt sugen 😍
28 juli 2016 23:40
Hej! låter intressant! vilket land tänkte du börja med att åka till? :) Jag har planer på att åka till Filippinerna i Januari
9 aug. 2016 17:05
Hej,
Du verkar vara på samma spår som mig, tog själv studenten nu i våras och har tanken att resa iväg i några månader i början av Januari.
Tycker dina destinationer dit du vill åka låter otroligt kul och söker själv en glad social resekompis just nu, så om det fortfarande är aktuellt hör gärna av dig!
10 aug. 2016 12:40
Hej! Jag är också sugen på att resa runt i Asien under vintern/våren. Hör gärna av dig till mig med om det fortfarande är aktuellt :)
12 aug. 2016 21:11
Hej! Jag och en tjejkompis ska resa runt i Asien i vinter/vår och skulle gärna vilja att någon mer följer med :) Har skrivit till dig på Facebook om du skulle vara intresserad!
14 sep. 2016 11:47
Hej hej!
Det låter exakt så som jag har tänkt! Åka runt i Asien så länge det bara går. Och Fiji låter som en riktigt bra idé. Såg att du bodde i Gävle, vilken inte är så långt från där jag bor. Hör gärna av dig så kan vi prata mer! Kram linn
Av Moaols
14 sep. 2016 21:02
Jag är också sugen på att åka till bland annat Kambodja och Vietnam, och se till att pengarna räcker så man kan vara borta länge :) skriv gärna till mig!