Jag vill till Bali

17 sep. 2018 10:09 (redigerad)
Visningar: 251
Tjenare alla roliga äventyrare.

Jag är en tjej på 24 år som precis gått klart universitetet i Karlstad och som nu är ultra sugen på att komma ut och resa. Jag har under en period nu haft mina ögon riktade mot Bali och har planer på att komma iväg och vara borta från oktober - december 2018 (inte köpt biljetter än:).
Jag gillar äventyr och vill uppleva så mycket som bara går under tiden jag är där - gå på vandring nära stora risodlingar, se Tempeltornen Pura Ulun Danu Bratan, snorkla, sola, ta någon öl och kanske till och med prova på Balinese dans ( inte för att jag kan dansa - eller har några förkunskaper alls, hahaha. Jag gillar att resa så billigt som möjligt, så Airbnb för hostels/ boende är av stort intresse. Jag undrar om de finns någon/några som är intresserade och som skulle vilja träffas upp i Sverige för att kolla person kemin, lägga till lite idéer och därefter åka på en super härlig resa.

Ha de bäst och va inte rädda att höra av er tjejer som killar :)
17 sep. 2018 20:59
Hej Malin! Är väldigt intresserad! Hur länge hade du tänkt att resa?😄😄
Medlemmen har tagit bort svaret
24 sep. 2018 03:07
Jag åker till Bali 15 oktober! Så finns intresse av att hitta på något så hade det ju vart super kul 😃
Medlemmen har tagit bort svaret
24 sep. 2018 12:54
Citerat från Karinlarsson:
Jag åker till Bali 15 oktober! Så finns intresse av att hitta på något så hade det ju vart super kul 😃
Lyckas jag komma iväg så absolut :) Hur länge hade du tänkt vara där, åker du också själv? :D
24 sep. 2018 12:54
Citerat från Linneamm:
Hej Malin! Är väldigt intresserad! Hur länge hade du tänkt att resa?😄😄
Tjenare Linnea :)
Jag hade tänkt försöka vara borta till december iallafall, själv då? :D
24 sep. 2018 17:09
Citerat från Maliiinn:
Citerat från Karinlarsson:
Jag åker till Bali 15 oktober! Så finns intresse av att hitta på något så hade det ju vart super kul 😃
Lyckas jag komma iväg så absolut :) Hur länge hade du tänkt vara där, åker du också själv? :D
Jag åker själv och kommer vara där tills 1 november 😊
25 sep. 2018 23:02
Hej, går precis i samma tankar. Tänker att jag vill dra iväg i slutet av oktober och vara borta drygt en månad. Om du åker tidigare kanske vi skulle kunna mötas upp. Är sugen på att hyra lgh och anamma balikulturen till 100 procent.