Hyra bil i Spanien å resa runt

12 juni 2016 14:40
Visningar: 97
Jag funderar på att flyga till madrid eller Barcelona, hyra en bil för att sedan åka runt Spanien, Andorra, Lissabon och gibraltar.
Bo billigt å göra massa saker underlätta vägen

Har inte bokat nått än då jag tvekar lite inför att åka själv, men ja tänker mig v.29-30.
Intressant?
Av Omar_b
14 juni 2016 12:37
Intresserad men undrar om det kan bli någon gång mellan sep/okt ?
14 juni 2016 13:41
Citerat från Omar_b:
Intresserad men undrar om det kan bli någon gång mellan sep/okt ?
Nej tyvärr inte, jag har semester nu i juli(aug.
26 juni 2016 23:20
Jag åker den 1 julie fram till 9 har redan bokat bil och biljet men ingen boende med tanke att åka runt också om du kan planera nåt då så bli jätte trevligt
Av Evii
27 juni 2016 15:13
Tänkte kanske åka nästa tisdag till Barcelona eller Malaga. Kanske vi kunde göra varandra sällskap?

Citerat från Jennie88:
Jag funderar på att flyga till madrid eller Barcelona, hyra en bil för att sedan åka runt Spanien, Andorra, Lissabon och gibraltar.
Bo billigt å göra massa saker underlätta vägen

Har inte bokat nått än då jag tvekar lite inför att åka själv, men ja tänker mig v.29-30.
Intressant?
Av Evii
30 juni 2016 15:27
Vilka datum är det?
Är bara ledig från 4:- 19 de Juli
Tänkte kanske åka nästa tisdag till Barcelona eller Malaga. Kanske vi kunde göra varandra sällskap?

Citerat från Jennie88:

Jag funderar på att flyga till madrid eller Barcelona, hyra en bil för att sedan åka runt Spanien, Andorra, Lissabon och gibraltar.
Bo billigt å göra massa saker underlätta vägen

Har inte bokat nått än då jag tvekar lite inför att åka själv, men ja tänker mig v.29-30.
Intressant?
Visa mer
Diskussionen är stängd för nya svar