Hotellinformation sökes!

29 aug. 2011 10:31
Visningar: 278
Hej alla resglada!
Har bestämt mej för att resa till Turkiet i aug/sept. 2012. Har kollat runt lite på hotell i Alanya och fastnat för Hotell Kleopatra. Någon som kan ge lite info om hotellet. Det verkar som om det ska vara ok enligt kommentarer på hotell-sajter. Men man vet ju aldrig, det är ju olika hur vi upplever saker och ting. Funderar mest på om det är lyhört, festande grannar har ju hållt en vaken förr på hotell, inte kul (+ mycket ljud från gata/närliggande disco o.d.)och om det är någon minaret i närheten så man blir väckt i ottan? Sömnen är ju viktig....
Även tips och råd om resaurangen, och omgivningarna önskas!

MVH Marie
Av Stina_
29 aug. 2011 13:02
Hej!

Bodde på Hotell Kleopatra i oktober -05 och jag trivdes bra.

Mycket trevlig personal och när vi var där hade dom underhållning på helgen.

Inget väsen på hotellet och inget disco i närheten som stör.

Mycket nära till både centrum och stranden.

Vill du inte bli väckt i ottan så rekomenderar jag dig till att ta med öronproppar för jag tror inte det spelar någon roll vart man än bor så ligger det ett bönetorn i närheten!
Kommer inte ihåg riktigt men jag tror inte att jag hade så ont av det på hotellet beror ju på hur lättstörda ni är.

Turkiet tycker jag var ett bra ställe för en solsemester och skulle gärna åka dit igen.

Minus för alla galna försäljare som drar i en :(

MVH/ Stina
Av Annl
29 aug. 2011 14:43
Hej,

Kolla på Trip Advisor - där kan du läsa gästers reccensioner och även se bilder som gästerna har lagt ut. Ett väldigt bra hjälpmedel även om man förstås får läsa reccensionerna med kritiska ögon och med beaktande av vad du själv tycker är viktigt.
30 aug. 2011 09:23
Tack alla för bra tips! Inväntar med spänning din uppplevelse Bosanac!

Marie