Efterlysning av lediga föräldrar

Av Agnelm
19 feb. 2007 10:42
Visningar: 272
Hej,
Jag ska göra resereportage i Thailand om föräldrar som tar ut sin föräldraledighet i Krabi eller Hua Hin. Någon som känner sig träffad? Eller känner ni någon?
/agge
Av Mossan
19 feb. 2007 13:41
Hej,
vi ska till bla Hua Hin och vara där i 7v vi åker den 26 feb. Vi har 2 barn ålder 1 och 2,5 år. Hör av dej om det är av intresse!
Av Agnelm
20 feb. 2007 10:13
Det låter perfekt. Kan du kontakta mig igen?
/a
22 mars 2007 19:51
Hej!

Jag och min man åkte på gemensam föräldraledighet till Hua-hin i Januari och var där i 7 veckor med våra tre barn. Våra barn är 1 och halvt, 4 och 7 år. Efter ledigheten bestämde vi att vi vill prova att leva och bo i Thailand och därför ska jag starta en skola i Januari 2008 i Hua-hin. Kolla min websida www.svenskskolahuahin.se om du vill läsa mer. Naturligtvis hade det varit jättekul att få vara med i ditt reportage. Du kan även maila på (Logga in för att se e-postadress) vid intresse.

Vh Jenny Egard
6 apr. 2007 13:27
Hej! jag och min familj fru och 9 mån dotter reste runt med ryggsäck i Thailand under 6 månader, vi skall nu under sommar tillbringa 2.5 månader på Koh Samui med vår nu 2 åriga dotter och tvillingar på 7 månader, låter detta intressant så hör gärna av dig.

Mvh
Niklas