Centralamerika hösten 2016/2017

31 aug. 2016 17:56
Visningar: 215
Hallå!

Jag har tänkt åka till Centralamerika i oktober. Planen är att åka buss från Panama upp genom costa rica, Nicaragua, Honduras m.m och försöka se så mycket som möjligt men ändå inte tokstressa igenom resan. Jag är mycket öppen för andra idéer då det än så länge är ganska oplanerat. Jag har tidigare rest 6 månader i Asien.

Jag är en glad, social och spontan tjej som vill hinna med lite av varje på min resa. Jag gillar att uppleva äventyr, dyka, vandra, dricka öl med sköna människor osv. Vore kul om någon ville åka med eller mötas upp under vägen!
12 sep. 2016 08:20
Jag har oxå planer på central/sydamerika i höst, tänkte starta i början av november! Hör gärna av dej :)
Av Ellliin
12 sep. 2016 18:00
Hej tjejer! Har också lite planer på Centralamerika! Låter intressant det ni samtliga skriver! Feel free att slänga iväg ett meddelande om någon av er vill diskutera mer. Har backpackat i fyra månader tidigare så är inte helt nybörjare. Älskar att fota, dricka öl, träffa nya människor, vandra och allt möjligt. Hoppas vi hörs mer inom kort! 😀🙌💃
Av Ellliin
12 sep. 2016 18:01
Är också inne på Costa Rica och Kuba vore också oerhört läckert!
13 sep. 2016 09:54
vad sägs om att skapa en facebookgrupp allihopa?? :)
13 sep. 2016 18:41
Det låter som en bra idé! Lägg till Klara Pettersson :)
14 sep. 2016 10:40
Hej!
Hur går planeringen? Är så sugen på Syd/Central-Amerika i höst men har heller inget spec. planerat! Öppen för allt i princip, vill bara uppleva å mycket av kultur, natur, socialt etc. etc. hänge med härliga människor och se så mycket som möjligt utan stress!
Av Ellliin
14 sep. 2016 11:46
Hej tjejer! Har ni en Facebook-grupp ännu? Elin Hansson heter jag men ska försöka leta upp er! 😘🙌
16 sep. 2016 07:37
Hej! Jag är också sugen på att dra till Syd/central-amerika i slutet på november. Reste i Asien i 4,5 månad förra vintern. Vet på ett ungefär var jag vill åka men är väldigt öppen för andra ställen också. Är ute efter mycket äventyr, sevärdheter, hänga med människor och uppleva kulturen i de olika länderna! :)
22 sep. 2016 12:13
Hej tjejer! Har ni bokat något än? Är också i samma planer och hade gärna åkt med någon/ några :) november hade passat mig perfekt! Hör gärna av er :)
23 sep. 2016 17:33
Hej! Jag och min syster åker till Centralamerika 12 oktober. Börjar i Panama och tar oss upp genom alla länder till Mexico :) någon som har bokat något? :)
23 sep. 2016 21:38
Hej!
Fet låter som att ni båda har liknande planer som många här, det har skapats en Facebookgrupp som ni kanske hade velat joina?😀
24 sep. 2016 14:05
Ja jag går gärna också med i gruppen :) skicka gärna vad den heter :)
24 sep. 2016 17:45
Vad heter ni på Facebook så kan jag lägga till er😊
25 sep. 2016 14:41
Emma Johansson! Lite svår att hitta antagligen men bor i Alingsås :)
25 sep. 2016 17:12
Haha ja lite svårt, om du hittar Hanna Johansen - profilbild med vit blus och blommig kjol - så lägger jag till dig sen! :)