Boende Krabi

Av Milco
26 feb. 2010 18:53
Visningar: 314
Hej
Någon som bott på Best Western Ban Ao Nang Resort, Ao Nang Krabi, prel bokat dit i dec men nyfiken på hotellet och Krabi i övrigt
Av Katitzi
26 feb. 2010 19:20
Bodde en vecka där i jan. 2009. Ett helt okey hotell med bra läge. Det tillhör ju inte de lyxigaste i området så poolområdet och frukostmatsalen kunde ju vara lite roligare. Men rummen är bra liksom facilteterna i övrigt. Framför allt är det härligt att bara kunna kliva ut på gatan och vara mitt i smeten där allt händer. Ändå blir man inte störd av trafiken eftersom hotellet ligger ganska högt.
Det är bara två minuters gångväg till stranden där longtailbåtarna ut till öarna och stränderna ligger.
Vi var nöjda med vår vistelse på hotellet och i Ao Nang!

Trevlig resa! /Katitzi
Av Milco
26 feb. 2010 21:44
Tack för svaret låter jätte bra
Av Brokke
1 mars 2010 17:26
Bodde där 2 veckor feb 2009, se till att få ett superiorrum på de övre våningarna vi hade till och med lite havsutsikt, JÄTTBRA!!
vi bytte från bottenvåningen där rummet luktade mögel.
Svärmor bodde i ett dubbelrum som var mindre på alla sätt.
Området är ganska lummigt och fint

poolen blir lätt lite flottig på eftermiddagen, men dom var rätt duktiga på att rengöra på morgonen.

Men det funkar!!
Av Verhol
2 mars 2010 11:56
Hej!
Jag har inte varit på hotellet, men en bra sida där folk lämnat feedback på de flesta thailändska hotell är www.tripadvisor.se, och där har jag själv kikat på en del hotell :)