BALI + jag = Sant

Av Grahnj
2 aug. 2012 08:12
Visningar: 355
Hej alla glada!!

Jag behöver ett avbrott i min trista vardag och har hittat en utbildning! På Bali!! Kan ni förstå? Hur grymt låter inte det?! =)

Den går genom asiaexchange.org men vill man ha hjälp med visum, pappersarbeta och sådant innan så kan man kontakta Kilroy Travels som har en fot i det hela.
Vad jag undrar nu är ifall det är någon som känner samma som mig och har lust att spendera de värsta svenska vintermånaderna i Indonesien med att plugga, utforska och ha det allmänt gött?!! Det kan ju inte gå fel =)
Det är superbilligt för själva utbildningen och om jag fattat rätt så pluggar man ca 3-4 dagar i veckan och resten av tiden har man för sig själv och sina kompisar! Det är CSN berättigat och Det låter fantastiskt tycker jag =)

Kille eller tjej, en, två, 5 personer spelar ingen roll!
Hör av er om ni tycker det verkar kul så kan vi ju peppa varandra till att bara göra det liksom! Hehe...

Min mejl är (Logga in för att se e-postadress)

Johanna
Av Emmmis
2 aug. 2012 22:00
Hejhej!
Vad ska du plugga för någonting? :)

Emma
Av Locman
3 aug. 2012 10:57
Låter ju som rena drömmen! Som ovan frågade.. vad ska du plugga? Har du någon länk till denna utbildning?

/ Christoffer
5 aug. 2012 23:07
Häftigt, skickar dig min mail för mer info :)
Av Grahnj
6 aug. 2012 08:07
Halloj!!

Det är asiaexchange.org som är hemsidan för denna utbildning. Gå gärna in och läs om det och mejla mig sen om det verkar va en kul grej/passa er också!

Det är så att det är 6 kurser på hela programmet men man måste välja 5 av dom som man ska plugga. Turism, ekonomi, indonesiska språket och kulturen osv...
Även om inte jag är intresserad av ALLA dessa saker så är jg fortfarande sjukt sugen! Det är ju fortfarande hela grejen med att komma iväg, göra nåt annat, träffa nya vänner och att kunna göra allt det här på BALI :)
Inte alla som gör det kan jag tro ;)

Superkul att ni är nyfikna! :)
Hör av er när ni läst mer!
Hejsvejs