Bali i mitten av april

26 mars 2018 19:38
Visningar: 159
Hej! Jag tänkte resa ensam till Bali i mitten av april (ev. något annat stopp innan) och stanna i ca 1- 1,5 månad. Jag pluggar på distans heltid men undrar om det är någon annan som ska dit samtidigt och kanske vill mötas upp och åka gemensamt till en destination. Har inte varit där tidigare så alltid lite skönt med sällskap i början.

Lite kort om mig; Är en lugn och väldigt enkel tjej. Pluggar som sagt så åker inte dit för att enbart festa osv (även om jag gärna tar ett glas ibland :)). Är däremot ute efter god vegansk mat, yoga, surf, äventyr och småutflykter. Skicka meddelande om det skulle va intressant! :)
Av Bell4
28 mars 2018 04:31
Hallå där, jag kom till Bali idag och stannar en månad. När är tanken att du ska hit? 😊
Av Klarra
3 apr. 2018 08:44
Hej! Jag kommer åka ensam till Bali den 26e April. Jag möts gärna upp om det fortfarande är intressant. Jag pluggar också så vi verkar vara ute efter samma slags resa. :)
Medlemmen har tagit bort svaret
3 apr. 2018 11:35
Citerat från Bell4:
Hallå där, jag kom till Bali idag och stannar en månad. När är tanken att du ska hit? 😊
Hej Bella! Jag har ännu inte bokat, tänkte göra det idag. Funderade på att kanske åka en sväng till Thailand först (ca den 15:e) för att vädret ser inte ut att va så bra på Bali? Regnar det mycket? Vart nånstans i Bali befinner du dig? :)
3 apr. 2018 11:39
Citerat från Elinsmedborn:
Hej! Jag åker till Bali i början av Maj, reser också själv så möts gärna upp och hittar ppv något äventyr😄 åker dit för yoga och surf! Skicka PM på Instagram; eelinnystrom 🙋🏻‍♀️
Hej Elin! Så kul :) Jag har skrivit till dig på insta!
3 apr. 2018 11:41
Citerat från Klarra:
Hej! Jag kommer åka ensam till Bali den 26e April. Jag möts gärna upp om det fortfarande är intressant. Jag pluggar också så vi verkar vara ute efter samma slags resa. :)
Så roligt! Jag har skickat meddelande till dig :)