Bali april/maj 2024 đŸïž

30 jan. 2024 20:26 (redigerad)
Visningar: 256
Hej resevÀnner!
Jag Àr sugen pÄ att resa ivÀg till Bali i april/maj och stanna ca en mÄnad eller lite mer. Resrutten jag har tÀnkt mig ser ut ungefÀr sÄhÀr: Uluwatu - Canggu - Nusa Penida men gÄr att omplanera, jag Àr öppen för förslag! Hade gÀrna ev velat besöka Komodo Island ocksÄ. Senast jag var pÄ Bali var 2018 dÄ jag var ute pÄ en lÀngre backpacking resa i Sydostasien och jag vill nu upptÀcka fler stÀllen, sola och bada, gÀrna trÀna och yoga, men frÀmst av allt - njuta av tropiskt klimat.
Jag Ă€r 27 Ă„r och bor i Göteborg. Finns det nĂ„gon som Ă€r sugen pĂ„ en liknande resa?☀
Skriv gĂ€rna till mig sĂ„ kanske det Ă€r vi som reser ihop 🙏
Av Dondon
7 feb. 2024 17:20
Hej!

Jag reser ensam till Bali cirka 2 veckor i april. Hör av dig om du Äker dit och kanske vill mötas upp (om vi Àr dÀr samtidigt) :)
12 feb. 2024 08:35
Hej!
Jag ska ocksÄ resa solo till Bali tvÄ veckor i april. Jag Äker den 12:e april och tÀnkte börja nÄgra dagar pÄ Gili Air och sen vidare till Nusa Penida. De sista dagarna tÀnkte jag vara i Ubud. Det Àr i alla fall sÄ planerna ser ut just nu.

Har aldrig varit pÄ Bali förut och inte heller rest ensam. Vore kul att mötas upp och kanske göra nÄgon utflykt eller ta en drink/middag tillsammans :)

Är 43 Ă„r och bor i Stockholm.
Av Amandis
27 mars 2024 10:50
Hej! Jag Ă€r igĂ„ng och planerar en resa nu i Maj till Bali och tĂ€nkte stanna ca 1 mĂ„nad☀ möts gĂ€rna upp och hittar pĂ„ saker, Ă€r spontan och öppen för de mesta😊
Är 30 Ă„r och bor i Oslo
Medlemmen har tagit bort svaret
31 mars 2024 18:13
Citerat frÄn Amandis:
Hej! Jag Ă€r igĂ„ng och planerar en resa nu i Maj till Bali och tĂ€nkte stanna ca 1 mĂ„nad☀ möts gĂ€rna upp och hittar pĂ„ saker, Ă€r spontan och öppen för de mesta😊
Är 30 Ă„r och bor i Oslo
Hej!! Vad roligt!!😃🌮 lĂ€gg till mig pĂ„ Instagram heter melissaalofman dĂ€r sĂ„ kan vi kanske fortsĂ€tta skriva dĂ€r!?😊
1 apr. 2024 04:35
Citerat frÄn Amandis:
Hej! Jag Ă€r igĂ„ng och planerar en resa nu i Maj till Bali och tĂ€nkte stanna ca 1 mĂ„nad☀ möts gĂ€rna upp och hittar pĂ„ saker, Ă€r spontan och öppen för de mesta😊
Är 30 Ă„r och bor i Oslo
Vart har du tÀnkt börja?
5 apr. 2024 12:50
Citerat frÄn Muddiz81:
Hej!
Jag ska ocksÄ resa solo till Bali tvÄ veckor i april. Jag Äker den 12:e april och tÀnkte börja nÄgra dagar pÄ Gili Air och sen vidare till Nusa Penida. De sista dagarna tÀnkte jag vara i Ubud. Det Àr i alla fall sÄ planerna ser ut just nu.

Har aldrig varit pÄ Bali förut och inte heller rest ensam. Vore kul att mötas upp och kanske göra nÄgon utflykt eller ta en drink/middag tillsammans :)

Är 43 Ă„r och bor i Stockholm.
Heej! Mina planer har Àndrats lite sÄ kommer inte Äka nu i April utan senare isÄfall! Hoppas du fÄr en underbar vistelse och resa, det Àr helt fantastiskt dÀr.