Backpacking i Australien!

2 dec. 2017 10:52
Visningar: 158
Hejsan! Jag är en tjej på 19 år som längtar ut i världen. Jag har rest en del innan, men aldrig fått uppleva Australien, så nu vill jag göra det ordentligt!
Jag funderar väl på att åka dit under den tidiga våren då det är sommar där, men inget är ju hugget i sten! Väl i Australien har jag inte riktigt planerat vad jag vill göra då det känns bäst att planera sådant tillsammans! Men jag är en äventyrlig tjej som är öppen för det mesta; sola på stranden, festa, spontana utflykter, ja allt! Kan även tänka mig ett stopp i annat land som tex Nya Zeeland om det så önskas! Jag vill uppleva det mesta av landet och hoppas att du vill göra det med mig!
2 dec. 2017 11:59
Hej :D Jag tänkte åka till Australien och även Nya Zeeland i slutet av sommaren 2018 för att äventyra, uppleva platser, träffa nya härliga människor, lära mig surfa och ja allt möjligt kul :) Skulle du kunna tänka dig att åka efter sommaren eller lutar det mot att åka nu i vår? :)
6 dec. 2017 21:12
Hej! Ska också till Australien men vill gärna åka i februari, och är inne på att jobba lite där för att inte tappa allt för mycket pengar... Men är också jääättesugen på att se hela landet haha, vill göra allt! Något som är intressant?
9 dec. 2017 10:20
Hej! Jag är en tjej på 19 år och har samma planer som de flesta av er verkar ha! Vill åka nångång under 2018 och få en helhet av Australien, jobba, festa, resa. Speciellt vill jag uppleva barriärrevet och bondi Beach. Allting är intressant för mig och är på vad som helst!
11 dec. 2017 01:00
Citerat från Ellanordgre1:
Hej! Jag är en tjej på 19 år och har samma planer som de flesta av er verkar ha! Vill åka nångång under 2018 och få en helhet av Australien, jobba, festa, resa. Speciellt vill jag uppleva barriärrevet och bondi Beach. Allting är intressant för mig och är på vad som helst!
Härligt! Vet du när under 2018 du vill åka? Eller spelar det ingen större roll för dig?
Medlemmen har tagit bort svaret