Backpacking i asien slutet av 2016 - 2017 några månader!

5 okt. 2016 01:32
Visningar: 132
Hej!
Jag heter Jonatan Bertilsson, är 20 år gammal och kommer från Umeå. För tillfället bor jag i Oslo, Norge. Har haft som plan redan sen årskurs 9 att backpacka i Asien så nu när jag har jobbat ihop pengar är det äntligen dags! jag söker någon/några att backpacka med tillsammans med min bästa kompis från Umeå, Fabian, 20 som också bor i Oslo. Under denna resa är vi ute efter allt ifrån att festa tills solen går upp, uppleva kultur, göra roadtrips med motorcyklar, träffa nya vänner till strandhäng hela dagen lång, och ha så sjukt roligt bara! Har själv varit i Asien 10 gånger och varit med om mycket men nu vill jag dit och uppleva allt på egenhand. Vi hade tänkt såklart att fara till Koh Phangan under nyår på "fullmoonparty" Sen utöver det är vi öppna för förslag, Men vi båda är sugna på Thailand, Malaysia, Vietnamn, Kambodja, kanske Laos och Bali!
Både tjejer och killar är välkommna att hänga med!
Hör gärna av er på Facebook om ni vill haka på: https://www.facebook.com/jonatan.bertisson
Av Lucifus
28 okt. 2016 03:18
Halloj :) Är rejält sugen på att dra till Thalland och närliggande länder och spendera pengarna jag intjänade på sommarjobbet i somras, två kompisar ballade ur så nu är jag helt ensam att vilja dra över dit, funderar på att sticka över i november enkel resa och boka hemresan där, har varit i Thailand 3 gånger innan (med familjen) och bodde billigt och levde billigt.

Skulle vara kul att resa med någon ett tag iallafall