Backpacking februari 2015 Asien

25 dec. 2014 21:28
Visningar: 486
Hej!
Rebecca heter jag och är 21 år och bor i Uppsala.
Jag skulle vilja ut och backpacka i Asien, resa runt och upptäcka nya saker.
Jag skulle vilja åka i januari,februari 2015 och resa runt i ca 2-5 månader.
Jag skulle vilja upptäcka nya spännande saker, sola & bada, shoppa och festa.
Om du har samma planer eller funderar på att göra en liknande resa och söker någon att åka med så skriv gärna här :)
Eller kontakta mig på Facebook, Rebecca Ögren.
25 dec. 2014 22:47
Hej Rebecca , jag och en kompis ska åka till phuket 2januari och va där hela januari för att sen åka vidare till bali ,australien och vietnam, du får gärna joina
26 dec. 2014 16:50
Jag är på Koh Tao - Koh Phangan mellan 26 jan - 4 feb, om du nu åker dit då så kan vi ju mötas upp. Ett måste blir ju Full Moon Party på Koh Phangan den 3e feb! Lär inte bli mycket till shopping där men sola, bada, dyka, festa står på schemat för min del.
27 dec. 2014 11:39
Hej!
Linnea heter jag och är en 20 årig tjej från Lund. Tycker att det verkar som vi vill göra lite samma sak, en resa med lite sol och bad, fest och äventyr! är jättesugen på att dra till Asien och resa runt men har ingen att resa med! Tänker också mig att jag vill åka nån gång i slutet av Jan eller början av februari, kanske börja i Bangkok sen röra sig vidare. Hör gärna av dig om du är fortfarande är intresserad!, Linnea Björck på fb om du hellre vill skriva där :)
28 dec. 2014 16:18
Hej Rebecca,

jag har liknande planer på att resa runt i Asien i februari. Jag är 23 år och studerar medicin i Helsingfors. Jag tycker det vore jätte roligt att träffa nya människor i samband med resandet. Jag heter Matilda Juusola på fb, skriv till mig där om du fortfarande söker sällskap!:)
Av Patrikv
1 jan. 2015 00:45
Hej!

Jag har en enkelbiljett till BKK den 22a januari och tanken är att röra mig mot den östra övärlden av Thailand till att börja med. Sedan röra mig mot Bali för lite surfing och resa runt lite i Indonesien. Efter det har jag tänkt att ta det lite som det kommer, kanske Vietnam, Laos, Kambodja osv.

Är superintresserad av lite sällskap på vägen så jag addar dig på fb så kan vi snacka mer där :)

Ciaoo
5 jan. 2015 12:35
Hej! Jag har också planer på att dra till Asien nu i början av februari. Letar du fortfarande efter en reskompis? Hör gärna av dig isåfall, här eller på fb :)
11 jan. 2015 15:33
Hej! Jag och en kompis (19 & 20) åker till Thailand den 3 februari och ska sedan resa runt i Laos, Malaysia och på Bali. Vi planerar att vara borta i ca 2 månader, låter ganska likt dina planer, så om du är intresserad av att mötas upp någonstans så är det bara att höra av dig! :D finns här eller på facebook Emma Wiberg :)
16 jan. 2015 13:32
Hej Rebecca.
Jag och en kompis åker ner och startar våran resa i Bangkok i början av Februari. Vi har ännu ingen rutt att följa utan tar det lite som det kommer. Vi tänkte resa runt i Thailand och länderna runt omkring. Om våra vägar korsas så får du gärna ansluta till oss. Jag hade tänkt resa ca 3 månader. Utnyttja semestern till fullo med sol bad, utflykter och sevärdheter, samt fest och lite träning :)
Hör gärna av dig.
Mvh//Mathias