Backpacka med mig runt Centralamerika och delar av Sydamerika 2016/2017

20 apr. 2016 00:14
Visningar: 90
Hej!

Varit hemma nu i 3 veckor efter att ha varit i asien i 3 månader så det är dags att planera nästa resa.
Jag vänder min blick mot central och sydamerika. Har absolut ingen aning om vilka länder jag vill besöka för tillfället, det enda jag vet är att jag vill vara borta i minst 3 månader, besöka machu pichu i Peru samt ta segla ett par dagar runt karibien.
Jag gillar allt ifrån att vandra/trekka långa sträckor för att se gammla ruiner och tempel, ta det lungt runt en lägereld, gå ut på klubben och festa eller bara ta det lungt på stranden, jag är väldigt flexibel och gillar som sagt allt som har med resande att göra!

Så om du planerar eller vill göra något liknande tveka inte att höra av dig!
Hade tänkt vilja ha startdatum någonstans mellan November 2016 - Januari 2017.
20 apr. 2016 00:22
Hej sjukt taggad på att ge mig iväg och göra något liknande. Har alltid velat resa världen runt och se och uppleva mera. Om du inte har något emot att ta med dig en ovan person med dig hör gärna av dig.
Av Ronja_k
11 aug. 2016 14:00
Hej! Jag planerar att backpacka i Sydamerika från december 2016/januari 2017 och framåt ca 2-3 månader. Jag vill gärna hinna dyka, se Machu Pichu och vara i Rio de Janeiro under karnevalen. Vill gärna hitta reskompisar för hela eller delar av resan. Om mina planer verkar gå ihop med mina kan du väl skicka ett pm?
12 aug. 2016 21:52
Intresserad absolut!!! 😊 Är flexibel med allt, avresedatum, länder, tid iväg men tänker mig väl minst 3 månader om inte mer. Har ni Fb gott folk? 😊