Backpacka i Sydostasien i början av 2017

7 sep. 2016 19:56
Visningar: 114
Hej! Jag blir klar med plugget i slutet av januari 2017 och är väldigt pepp på att backpacka i Sydostasien då. Hade tänkt mig att vara borta i typ två månader och hade tänkt att börja i Thailand men är väldigt flexibel. Skulle vara roligt att resa ihop med någon eller några, i alla fall till en början :)

Ha det bäst!
19 sep. 2016 20:21
Hej!
Jag blir också klar med plugget i januari och tycker att det hade varit härligt med Thailand igen
men även Kambodja och kanske Vietnam :)
Hör gärna av dig om du vill! :)
Av Agnesv
22 sep. 2016 13:18
Hej!

Jag har bokat en biljett till Bangkok 28/1, vet inte hur länge jag stannar i Thailand men vill gärna resa runt till andra länder också. Tänkte vara borta ca 3-4 månader :)
22 sep. 2016 16:15
Hej :) Vad roligt! Jag tänkte försöka satsa på att åka iväg den 29/1 :)
Av Agnesv
23 sep. 2016 09:56
Vilka länder tänker du att du vill åka till? :)
23 sep. 2016 12:34
Hej jag har också tänkt dra iväg i januari till Thailand =) Jag skulle vilja resa runt i Thailand till olika öar och snorkla och upptäcka saker. Jag är även nyfiken på Bali men väldigt flexibel, har tänkt vara borta 2 månader och har inte varit i Asien tidigare. Tycker det är lite läskigt att åka själv så skulle gärna vilja åtminstone delvis boka upp med andra. Hör av er om det låter intressant =)
Av Agnesv
23 sep. 2016 13:42
Jag har rest runt i Asien tidigare i år med en kompis. Har varit på Bali men åker gärna tillbaka :) Jag börjar i Thailand men vet inte vart, har inte bokat mer än en biljett till Bangkok! Är öppen för förslag men tanken är att resa runt bland öarna först!
23 sep. 2016 13:53
Vad roligt! Jag är också som sagt öppen för förslag, men jag vill gärna som sagt resa till örar så låter perfekt! Sanna Lind heter jag på facebook, profilbild med hoodie :D Lägg gärna till mig så kan vi prata mer.
23 sep. 2016 14:18
Åh Bali skulle jag jättegärna vilja åka till! Och Thailand! Annars är jag väldigt flexibel. Vietnam skulle vara kul också.
23 sep. 2016 14:26
Heter Charlotte Lundin på Facebook! Står på en klippa på profilbilden